חדשות בארץ

ירושלים: נעצר חשוד בתקיפת צעיר יהודי בשכונת שמעון הצדיק

הימ"מ והשב"כ פעלו בכפר הפלסטיני א-ראם, ועצרו חשוד נוסף בתקיפתו של צעיר יהודי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. החשוד, הנושא תעודת תעודת זהות ישראלית, הועבר לחקירת גורמי הביטחון

אילוסטרציה (קרדיט: דוברות המשטרה)אילוסטרציה (קרדיט: דוברות המשטרה)
אא

לוחמי הימ"מ, היחידה המשטרתית המיוחדת של משמר הגבול ללוחמה בטרור, עצרו הערב (רביעי), יחד עם שב"כ, חשוד נוסף בתקיפתו של צעיר יהודי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים.

האירוע התרחש ביום שישי האחרון, כאשר הצעיר חזר מקבר שמעון הצדיק לביתו עם כלבו. מתפרעים פלסטינים זיהו אותו כיהודי, והכו אותו מכות קשות בכל חלקי גופו תוך שימוש באלות. הלינץ' נמשך דקות ארוכות, ותיעוד ממנו שצולם על ידי המתפרעים הועלה על ידם לרשתות החברתיות. עוברי אורח יהודים הזעיקו את המשטרה, ורק לאחר הגעתם של שוטרים למקום הצליח הצעיר להיחלץ מתוקפיו. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים, כשהוא פצוע וחבול בכל חלקי גופו.

בעקבות התקיפה האלימה, פתחו משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי בחקירה משותפת, במסגרתה נעצר כאמור חשוד בתקיפה על ידי לוחמי הימ"מ בביתו בכפר הפלסטיני א-ראם. החשוד, הנושא תעודת זהות ישראלית, נעצר להמשך חקירת גורמי הביטחון.

על פרטיהם של החשודים הנוספים שנעצרו בפרשה ועל החקירה המתנהלת נגדם הוטל צו איסור פרסום. מהמשטרה נמסר כי היא נחושה להגיע לכל מי שתקף אזרחים ישראלים בשבועות האחרונים, "תוך שימוש בכל האמצעים והיכולות המבצעיות לרבות יחידות המשטרה המיוחדות שפועלות לאיתורם גם בשטחי יהודה ושומרון".

עורך הדין חיים בלייכר מארגון חוננו, המייצג את הצעיר שהותקף, פנה למשטרה בדרישה לחקירה מקיפה של האירוע: "מצופה ממשטרת ישראל לעשות כל מאמץ ולאתר כל אחד מהפורעים הרבים שהיו במקום, ולמצות עימו את הדין ברף הגבוה ביותר האפשרי".

תגיות:ירושליםאלימותערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה