חדשות בריאות

גלנט אישר הקלות נוספות במערכת החינוך

בעקבות הירידה המתמשכת בנתוני תחלואת הקורנה, אישר שר החינוך יואב גלנט הקלות נוספות במערכת החינוך. אלו כוללות אפשרות לכניסת הורים מחוסנים או מחלימים למוסדות החינוך, קיום מסיבות סיום שנה ועריכת טיולים עם לינה בשטח פתוח. כל הפרטים

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שר החינוך יואב גלנט אישר היום (שני) הקלות נוספות במערכת החינוך, זאת לאור הירידה המתמשכת בנתוני תחלואת הקורונה. בין היתר, מתירות ההנחיות החדשות את כניסתם לבתי הספר של הורים מחוסנים או מחלימים שיציגו תו ירוק, או של מישברשותם בדיקת קורונה שלילית מ-48 השעות האחרונות.

עוד נקבע, כי הורים ללא תו ירוק יוכלו להיכנס לבית הספר במקרים חריגים בלבד, בהם: ליווי או איסוף תלמיד החווה קשיים רגשיים או תלמיד הסובל ממגבלה בריאותית.

לגני הילדים יוכלו להיכנס גם הורים שאינם בעלי תו ירוק, אך רק עד לפתח המבנה החינוכי, ולשהות במקום עד 15 דקות, לצורך ליווי או איסוף של ילדם.

בכל הנוגע לטיולים השנתיים, נקבע כי כל שכבות הגיל יוכלו לצאת לטיולים הכוללים לינה בשטח פתוח. לינה במבנים סגורים (אכסניות, בתי הארחה או מלונות) תתאפשר בכפוף להנחיות התו הירוק.  

ההנחיות המעודכנות הציגו מתווה לקיום מסיבות סיום שנה, לפיו ניתן יהיה לקיימן בכל שכבות הגיל בהרכב של 100 משתתפים בשטח פתוח ו-20 משתתפים בשטח סגור. אירועים בהרכבים גדולים יותר ניתן יהיה לקיים אך ורק בהתאם ובכפוף לכללי התו הירוק שקבע משרד הבריאות. הורים יוכלו להשתתף במסיבות, ובלבד שיציגו תו ירוק או תוצאת בדיקת קורונה שלילית מ-48 השעות האחרונות.

מוקדם יותר היום, עדכן משרד הבריאות כי 77 בני אדם אובחנו אתמול כמאומתים לנגיף הקורונה. מספר הבדיקות שפוענחו הסתכם בכ-31 אלף, ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן עמד על 0.3%. מקדם ההדבקה (R) רשם ירידה ל-0.79.

1,720 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 227 מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. מצבם של 150 חולים מוגדר קשה, ביניהם 82 מונשמים. אתמול נפטר חולה אחד כתוצאה מסיבוכי הנגיף. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 6,352.

תגיות:מערכת החינוךנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה