הריון ולידה

תינוקת בהפתעה: "תינוקת שהגיעה במתנה אחרי 12 שנים זו חוויה אחרת לגמרי של הורות"

מרים אבו זלאם הבינה לפני כשנה שיש לה בעיה רפואית הנקראת אנדומטריוזיס. היא הגיעה לחדר הניתוח כדי לטפל בבעיה, אך במקום זכתה לתינוקת בהפתעה

בתמונה הקטנה: התינוקת של מריםבתמונה הקטנה: התינוקת של מרים
אא

"אני בת 42 ורגע לפני ניתוח. לא חשבתי לרגע שאחרי כל כך הרבה שנים זה יכול לקרות. הייתי בהלם כשגיליתי שאני בהריון", כך אמרה מרים אבו זלאם בראיון ל"חדשות חיפה והקריות".

ההריון של מרים הגיע בהפתעה. לפני 18 שנה נולד בנה הבכור ואחריו הגיעו עוד שתי בנות. לפני שנה היא אובחנה עם אנדומטריוזיס והייתה אמורה לעבור ניתוח ברחם כדי לטפל בבעיה. את הניתוח היא לא עברה, אבל 9 חודשים לאחר מכן, נולדה לה בת. "לא תכננתי להיות אמא שוב, בטח לא 12 שנה אחרי הלידה האחרונה ובגיל 42, אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד", היא צוחקת."כשאמרתי לבעלי בהומור שאני חושבת שאני בהריון, הוא נבהל. כשהיו כבר תוצאות וודאיות, לקח לו קצת זמן לעכל את הבשורה, אבל ככל שההיריון התקדם – הוא התרגש יותר ויותר".

בעקבות ההריון המאוחר, מרים נאלצה לבצע בדיקות מרובות, מעקבים ותהליכים רפואיים שלא ביצעה בהריונות הקודמים. "זה לא פשוט לעבור הריון שמוגדר בסיכון, אבל ברוך השם – הכל היה תקין ועבר בשלום. הייתי פשוט מאושרת כל ההיריון".

לתינוקות הטרייה מחכים בבית 3 אחים ואחיות נרגשים. "כולם בסביבה שלנו מבסוטים ומחכים שרק נגיע. תינוקת שהגיעה במתנה אחרי 12 שנים זו חוויה אחרת לגמרי של הורות. אני ממש מתרגשת מהאימהות בשלב הזה. גם אחרי ניתוח קיסרי, אני לא יכולה להשאיר אותה רגע בתינוקייה. אני צריכה אותה כל הזמן לידי. היא הלב שלי והיא באה בדיוק בזמן".

תגיות:לידההורותחדשות בארץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה