חדשות בארץ

שגריר איחוד האמירויות הגיע לישראל

השגריר האמירתי, מוחמד אל-ח'אג'ה, הגיע בטיסה המסחרית הראשונה של חברת התעופה האמירתית "איתיחאד" מאבו דאבי לנתב"ג: "יש לנו הרבה למה לצפות"

נתניהו והשגריר האמירתי, בחודש שעבר (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו והשגריר האמירתי, בחודש שעבר (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-ח'אג'ה, נחת היום (שלישי) בישראל כדי להתחיל רשמית בכהונתו. השגריר הגיע בטיסה הישירה הראשונה של חברת התעופה האמירתית "איתיחאד", ועם ירידתו מהמטוס השתתף, יחד עם שגריר ישראל באמירויות איתן נאה, בטקס חנוכת הקו הסדיר בין אבו דאבי ונתב"ג.

עם הטיסה המסחרית הראשונה של "איתיחאד" לישראל הגיעה משלחת דיפלומטית וכלכלית של האמירויות, שתפעל בארץ לפיתוח שיתוף הפעולה הבילטרלי ולקידום התיירות בין שתי המדינות.

"מאז חתימת הסכמי אברהם בין ישראל ואיחוד האמירויות, עבדנו יחד כדי להתחיל בעידן חדש ודינמי של שיתוף פעולה", אמר אל-ח'אג'ה. "בשעה שמדינותינו מתאוששות ממגפת הקורונה, יש לנו הרבה למה לצפות בתחומי המסחר, הדיפלומטיה, הטכנולוגיה, הבריאות והתיירות. איחוד האמירויות וישראל נכונות לבנות על ההישגים המשותפים שלנו כדי לפתוח בשלב הבא של שיתוף הפעולה".

כזכור, אל-ח'אג'ה הגיע בתחילת החודש שעבר לביקור ראשון בישראל, במהלכו הגיש לנשיא ראובן ריבלין את כתב האמנה. לאחר הטקס כתב השגריר האמירתי בטוויטר: "אני מצפה לייצג את מדינתי האהובה ולפעול להעצמת שיתוף הפעולה ולחיזוק היחסים בין שתי מדינותינו". בפגישה שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, דנו השניים בפוטנציאל לפיתוח פרויקטים משותפים אזוריים ובילטרליים. נתניהו בירך את אורחו ואמר: "אנחנו משנים את המזרח התיכון, אנחנו משנים את העולם".

תגיות:איחוד האמירויותאבו דאבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה