חדשות בארץ

דרעי לסער ובנט: הצטרפו לממשלת ימין מלא; גנץ: להחליף את נתניהו

יו"ר ש"ס אריה דרעי הבהיר, כי מפלגתו תמליץ על מועמדותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הממשלה הבא. יו"ר כחול לבן, בני גנץ, קרא ליאיר לפיד, נפתלי בנט וגדעון סער לקיים פגישה מרובעת: "לבוא עם עקרונות, אבל גם עם גמישות, שתאפשר להקים ממשלה ולמנוע מנתניהו להישאר"

דרעי (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)דרעי (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
אא

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון גנץ, פנה היום (שני) ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער בקריאה לקיים בדחיפות פגישה מרובעת על מנת "לפתור את הפלונטר הפוליטי", כלשונו.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב גנץ כי "כחול לבן תמליץ על מי שיוכל להרכיב ממשלה מתוך מחנה השינוי, ובלבד שנגיע גם לסיכומים על עקרונות יסוד שכוללים שמירה על הדמוקרטיה, על הביטחון, שיקום הכלכלה והבטחת שלטון ממלכתי".

"כנבחרי ציבור, יש לנו אחריות וחובה מוסרית לשים את האגו בצד ולפעול לקידום הקמת ממשלה ואני אעשה הכל כדי שזה יקרה", הוסיף גנץ. "לכן שוחחתי היום עם יאיר לפיד, נפתלי בנט וגדעון סער, והצעתי להם שניפגש ארבעתנו בכדי לנסות ולמצוא פתרונות ביחד עם המפלגות הנוספות בגוש השינוי – בלי פסילות ובלי חרמות. צריך לבוא עם עקרונות, אבל גם עם גמישות, שתאפשר להקים ממשלה ולמנוע מנתניהו להישאר".

מוקדם יותר היום הודיע יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, כי מפלגתו תמליץ על נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה, כפי שהתחייבה במערכת הבחירות: "ש"ס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו, שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות".

"ש"ס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו", הוסיף דרעי.

בתוך כך, מבית הנשיא נמסר כי סבב ההתייעצויות של הנשיא ראובן ריבלין עם ראשי הסיעות בכנסת יחל ביום שני הבא. מלאכת הרכבת הממשלה תוטל על אחד המועמדים עד ליום רביעי.

 

תגיות:בני גנץאריה דרעיבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה