חדשות בארץ

נתניהו: "צריך ממשלה יציבה, אסור ללכת לבחירות חמישיות"

בנאום שנשא במטה הבחירות של הליכוד בירושלים, קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו להקמת ממשלת ימין יציבה: "השעה מחייבת זאת. כל אפשרות אחרת תביא אותנו לבחירות חמישיות"

נתניהו, הלילה (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו, הלילה (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא הלילה (רביעי) להקמתה של ממשלת ימין יציבה: "אסור לנו בשום אופן לגרור את ישראל לבחירות חמישיות", אמר בנאום שנשא במטה הבחירות של הליכוד בירושלים. "אפשר וצריך להקים ממשלה יציבה והומוגנית".

"הערב הבאנו הישג אדיר – הבאנו את הליכוד להיות המפלגה הגדולה בישראל בפער גדול מאוד", פתח נתניהו את דבריו. "אנחנו בקידומת 3, והמפלגה הבאה אחרינו בקידומת 1. זה הפער הגדול ביותר בין שתי מפלגות גדולות בישראל בעשרות השנים האחרונות".

נתניהו פירט את עקרונות היסוד עליהם הוא מתכוון לבסס את ממשלתו: "אנחנו חייבים להמשיך ולחזק את כלכלת השוק החופשי שלנו, שבנינו כאן לטובת כולם. אנחנו חייבים לשמור גם על ארץ ישראל מול מציאות בינלאומית שמשתנה, מול לחצים חיצוניים. אנחנו חייבים להמשיך למנוע מאיראן מלהתחמש בנשק גרעיני. אנחנו חייבים לבטל את ההחלטה השערורייתית של בית הדין הבינלאומי בהאג להעמיד את חיילינו לדין כפושעי מלחמה. אנחנו חייבים ויכולים להביא עוד הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב".

ראש הממשלה הצהיר כי הוא "מושיט יד" לכל חברי הכנסת שמאמינים "בעקרונות שלנו": "אני לא פוסל אף אחד, ואני מצפה מאלו שמאמינים בעקרונות הללו לנהוג בדרך דומה כלפינו. כי השעה מחייבת זאת, כי המדינה זקוקה לממשלה יציבה, לא לממשלה של קרעים קרעים שמבוססת על פסילות אישיות ועל אמביציות. להקים ממשלה יציבה עכשיו. כל אפשרות אחרת תביא אותנו מהר, או מהר יותר, לבחירות חמישיות. אסור לנו ללכת לשם".

"כל מניפולציה, כל ניסיון לא יביא אותנו אלא לבור הזה של בחירות נוספות כשיש לנו רוב ברור ומוחלט של חברי כנסת", הוסיף נתניהו. "שוחחתי מוקדם יותר עם דרעי, גפני וליצמן, עם בנט וסמוטריץ', ואמרתי להם 'בואו נעשה את המעשה האחראי ונקים יחד ממשלה יציבה – ממשלת ימין שתדאג לכל אזרחי ישראל'. בימים הקרובים לא אחסוך שום מאמץ. אני מתכוון להתמקד בדיבור עם כל חברי הכנסת שדוגלים בעקרונות שציינתי. אני מקווה להביא לישראל ממשלה יציבה, כי זה מה שאזרחים ישראל מצפים מאיתנו לעשות – למנוע בחירות חמישיות ולהקים ממשלה טובה, יציבה וחזקה".

לצפייה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-24, לחצו כאן.

תגיות:בחירות 2021בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה