חדשות בעולם

ממשל ביידן ניסה ליצור קשר עם צפון קוריאה – ללא הצלחה

על פי הדיווחים ברויטרס וב-CNN, בניסיון להפחית את סיכוני ההסלמה פנה הממשל האמריקני בערוצים שונים למשטר הצפון-קוריאני, אולם לא זכה עדיין לתגובה

ביידן (תמונה: שאטרסטוק)ביידן (תמונה: שאטרסטוק)
אא

ממשל ביידן ניסה בחודש האחרון ליצור קשר עם צפון קוריאה בערוצים שונים, אך טרם זכה לתגובה. כך דווח הלילה (בין שבת לראשון) בסוכנות הידיעות רויטרס וברשת CNN.

על פי הדיווחים, הפניות למשטר בראשותו של הדיקטטור קים ג'ונג און נעשו החל מאמצע החודש שעבר, וזאת בניסיון להפחית את הסיכונים להסלמה. בין היתר, נעשתה גם פנייה דרך המשלחת הצפון-קוריאנית לאו"ם בניו יורק. "עד כה, לא קיבלנו שום תגובה מפיונגיאנג", אמר גורם בכיר בממשל האמריקני לרויטרס.

בממשל ביידן נמנעו עד כה מהצהרות פומביות בנוגע למדיניות שתאומץ כלפי צפון קוריאה. בממשל עוסקים בימים אלה בבחינת דרכי הפעולה מול המדינה המבודדת, וזאת לאחר שמאמצי הפיוס בהם נקט מולה הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לא הביאו אותה לוותר על יכולותיה ושאיפותיה הגרעיניות הצבאיות.

ב-CNN דיווחו מפי גורם בכיר בממשל, כי הבחינה המחודשת של המדיניות כללה התייעצות עם פקידי ממשל לשעבר, כולל כאלו שכיהנו בממשל טראמפ, שלהם ניסיון בסוגיה הצפון-קוריאנית. ארצות הברית אף הייתה בקשר עם בעלות בריתה, יפן ודרום קוריאה. לדברי המקור, הליך הבחינה כולל "הערכה של כל האופציות הזמינות לטיפול באיום המתגבר שמציבה צפון קוריאה לשכנותיה ולקהילה הבינלאומית". ההליך צפוי להסתיים בשבועות הקרובים.

תגיות:ג'ו ביידןארצות הבריתצפון קוריאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה