ונשמרתם

זעזוע בדרום: הכלבים שתו ממי הנחל, פרכסו ומתו תוך דקות. מה קורה בנחל הבשור?

מורן ושחר, בני זוג מצפון הארץ ששהו באזור הנגב המערבי יחד עם שני כלביהם, מספרים כי דקות ספורות לאחר שהכלבים שתו ממי הנחל שבו טיילו - נחל הבשור - פרכסו ומתו. מטייל אחר ששהה במקום: "זה מחדל חמור ביותר. אם כלבים מתו משתיית המים, אז גם ילדים ואנשים מבוגרים יכולים היו למות שם חס וחלילה"

אא

מורן ושחר, בני זוג מצפון הארץ ששהו באזור הנגב המערבי יחד עם שני כלביהם, מספרים כי דקות ספורות לאחר שהכלבים שתו ממי הנחל שבו טיילו - נחל הבשור - פרכסו ומתו.  

עין בשור (שנקרא גם עין שלאלה) הוא ריכוז נביעות גדול שמגיע ל-60 מ"ק מים בשעה. מדובר במים חמימים בעלי רמת מליחות גבוהה, שאותם אוספת רשות הטבע והגנים, ומזרימה אותם לבריכה ארוכה ויפה, שבין היתר מיועדת לשכשוך לילדים. 

לדברי מטייל נוסף שהיה עמם, ינאי אלוש שמו, "יצא להם קצף מהפה והפרשות, ואז הם מתו", כך סיפר אלוש בשיחה עם 'מאקו'. עוד מוסיף ינאי ואומר כי במקום לא היה שילוט על כך שהמים רעילים. "אין שום דבר שמזהיר מפני המים, אפילו לא שילוט. איך מאפשרים לאנשים לטייל בנחל שזורמים בו חומרים רעילים? תארו לכם מה היה קורה אם ילד היה נכנס לשם?", הוא מזדעק, ובצדק.

מטייל אחר שהתראיין ל'מאקו', אביב רג'ואן שמו, סיפר כי גם הוא טייל במקום עם בתו, וכחצי שעה לפני התקרית עם הכלבים - הוא גם צילם אותה על רקע הנחל.

לדבריו, על רקע המים ניתן היה לראות קצף לבן וסמיך ש"מעיד שהמים לא נקיים. המים כנראה הכילו חומרים רעילים או משהו אחר שגרם למותם של הכלבים, שהתרוצצו באזור כמה דקות קודם לכן. זה מחדל חמור ביותר. אם כלבים מתו משתיית המים, אז גם ילדים ואנשים מבוגרים יכולים היו למות שם חס וחלילה", הוא מסכם. 

תגיות:מוותכלביםרעליםנגבנחל בשור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה