כתבות מגזין

עדן הראל בפוסט מרגש לרגל יום הולדתה: "שאזכה להראות כמה מתוקה התורה"

עדן הראל "בירמצה" בן וחגגה יום הולדת 45 - שתי סיבות לפוסטים מרגשים במיוחד שלה

אא

לרגל יום הולדתה ה-45, מגישת הטלוויזיה והמרצה עדן הראל - פרסמה פוסט מרגש במיוחד ברשתות החברתיות, ובו היא מבקשת לנצל את קדושת היום, דווקא כדי...להודות. "נכון שזה התאריך הלועזי, ונכון שחזרנו בתשובה - אבל אם אפשר להוסיף שמחה - אז למה לא?", היא כותבת ומוסיפה: "אני בת 45, חיה לצד האיש האהוב שלי כבר 16 שנה, יש לנו שישה ילדים מתוקים, וכל מה שנישאר לי זה להודות. להודות על הדברים הטובים, וגם על הדברים הרעים".

 

עוד המשיכה הראל וריגשה את עוקביה, כאשר חלקה את התפילה שהיא נושאת בלבה: "תפילה אחת גדולה יש לי בלב - שאזכה להשפיע טוב בעולם. שאזכה לראות נינים ובני נינים אוהבי השם, שאזכה להרבות שלום, שאוהב כל אחד מישראל אהבת חינם, גם אם הם לא אוהבים אותי בחזרה ושאזכה להראות כמה מתוקה התורה, כמה פשוטה האמת. אני אוהבת אתכם, שותפים למסע", סיכמה. 

זו כבר הפעם השנייה השבוע שהראל מרגשת את עוקביה ברשתות החברתיות. בפעם הראשונה, לצד תמונת בנה אוריה שמלאו לו 13 - כתבה הראל את המילים הבאות: "היום הנסיך שלי עלה לתורה. אוריה יקר שלי - היום נכנסה בך הנשמה, יצא הטוב. מהיום יש לך בחירה - בחירה בין טוב לרע, בחירה בקדוש ברוך הוא ודרך השם. קראת מקסים, ריגשת אותי, אותנו. מרגישים כזאת זכות שאתה ילד שלנו. אוהבים אותך נסיך שלנו, תמשיך לעלות בתורה ושכל המצוות שאספת עד היום - ייכנסו אליך ויתנו לך תנופה אדירה לדבוק בתורה הקדושה. לא פשוט לי לחגוג לבד בלי משפחה, בלי חברים, אבל בלב - כולנו מאוחדים, כולנו אחד. שנזכה לגאולה שלמה במהרה". 

תגיות:עדן הראליום הולדתפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה