חדשות בריאות

נשיא המועצת: חובה על נשים בהיריון להתחסן

נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן, פסק בנחרצות כי חובה על נשים בהיריון לקבל את החיסון נגד קורונה, וכך גם כל בני הבית: "לא לשאול הרבה שאלות"

  • כ"ח שבט התשפ"א
מרן חכם שלום כהן (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)מרן חכם שלום כהן (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)
אא

נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הגאון חכם שלום כהן, חזר על קריאתו לציבור ללכת ולהתחסן, תוך הבהרה כי יש לעשות זאת ללא העלאת ספקות ושאלות. הוא הדגיש במיוחד את החובה המוטלת על נשים בהיריון לקבל את החיסון יחד עם בני ביתן.

מרן ראש הישיבה פסק את דבריו הנחרצים במהלך ביקור שערכו במעונו נציגי ארגון "בוני עולם" יחד עם פרופ' אדריאן שולמן, נשיא איל"ה (האגודה הישראלית לחקר הפוריות), וזאת לאחר שהוצגו בפניו נתונים המעידים על כך שנשים בהיריון נמצאות בקבוצת סיכון לתחלואת קורונה.

"הנני בזה בא בדברים לכל אחינו בית ישראל בנוגע שהקב"ה הבטיח לנו כל המחלה אשר שמתי לא אשים עליך, לאחר ששמעתי את דבריו של פרופ' שולמן ואת יועצי הארגון 'בוני עולם' אודות מצב הנשים בהיריון שנדבקו בנגיף הקורונה".

הגר"ש הוסיף ואמר: "כתוב 'חכמת נשים בנתה ביתה ואיוולת תהרסנה'. היות ודיברנו שכל הנשים, אפילו בהיריון, שחייבות ללכת ולחסן את עצמן, אז גם בני הבית, גם הבעל, גם כולם, צריכים ללכת ולהתחסן ולא לשאול הרבה שאלות. לא להיכנס לספק שאדם עלול ללכת מהעולם הזה. הרבה כאלה שלא התחסנו – תוך שבוע הלכו מעולמם, ולמה זה? 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'".

בסיום דבריו הוסיף מרן ראש הישיבה: "גם הגברים כולם צריכים להתחסן כמה שאפשר יותר מהר. אמן וכולם יהיו בריאים ושלמים לעבודתו יתברך, אמן כן יהי רצון".

תגיות:הרב שלום כהןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה