חדשות בריאות

מבצע החיסון לצוותי ההוראה יוצא לדרך: כך הוא יתנהל

עובדי ההוראה וצוותי החינוך יקבלו הודעות במיילים ובמסרונים על האפשרות להתחסן, ויתבקשו למלא טופס רישום. הטפסים יועברו למשרד הבריאות ולקופות החולים, שייצרו עם העובדים קשר כדי לקבוע עבורם תור. עדיפות במתן החיסון תינתן לצוותי ההוראה בחינוך המיוחד, המלמדים גם בתקופת הסגר

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

(עודכן: 21:06)

משרד החינוך הודיע הערב (ראשון) על יציאתו לדרך של "חוזרים לחיים בחינוך", מבצע החיסונים נגד קורונה לצוותי ההוראה. בשלב הראשון יינתנו החיסונים לעובדי ההוראה ולצוותי החינוך המלמדים גם בתקופת הסגר – חינוך מיוחד, נוער בסיכון ופנימיות. אלו יוכלו להגיע, החל מהשבוע, אל קופות החולים ולהתחסן. במקביל, נערך משרד החינוך לחסן את יתר צוותי ההוראה וצוותי החינוך המלמדים במערכת.

במשרד החינוך פירטו את הליך ניהול המבצע, הנערך בתיאום עם משרד הבריאות. החל מהיום יישלחו לכל עובדי ההוראה הודעות באמצעות הדואר האלקטרוני, וכן מסרונים למכשיר הנייד, על האפשרות להתחסן. ההודעה תכלול קישור מקוון לשם מילוי טופס רישום לחיסון. הטופס יימצא בפורטל עובדי הוראה. פרטיו של עובד הוראה, שיביע את הסכמתו להתחסן, יועברו למשרד הבריאות ולקופות החולים. הקופות ייצרו עמו קשר באופן יזום לשם קביעת תור לקבלת החיסון. כאמור, העדיפות במתן מנות החיסון תינתן לצוותים במוסדות החינוך של החינוך המיוחד, נוער בסיכון ופנימיות.

בנוסף, מנהלי מוסדות החינוך יעדכנו את הצוותים – בהם סייעות, מזכירות, אבות הבית ועוד – אודות האפשרות לקבל זימון לחיסון. התהליך ילווה על ידי מנהלי המחוזות. הרישום ייעשה על ידי מנהלי מוסדות החינוך באמצעות פורטל מוסדות חינוך.

מלשכתו של סגן שר החינוך, מאיר פרוש, נמסר כי נמצא הסדר שייתן מענה למוסדות הפטור והישיבות הקטנות בחיסון צוותי החינוך. על פי הסיכום, מנהלי מוסדות הפטור, הישיבות הקטנות, החינוך העצמאי וגני הילדים יעבירו בדחיפות ובצורה מרוכזת את שמותיהם של עובדי ההוראה וצוותי העזר במוסדות דרך פורטל עובדי הוראה של משרד החינוך. בשלב ראשון יחוסנו צוותי ההוראה בחינוך המיוחד ונוער בסיכון, ולאחר מכן יינתן החיסון לכלל הצוותים, בדגש על אלה שלא נדבקו עד עתה.

תגיות:חיסוןמשרד החינוךנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה