סלבס בהתחזקות

"אחזור לברך אתכם ביום הולדתי העיברי": כך הפתיעה יובל דיין את מעריציה ברשת  

"גיטרה ותלתלים עדיין יש ברוך השם, והפחד התחלף בהרבה אושר ורגעים יפים במסע. אני אוהבת אתכם, ואחזור לברך אתכם בעיברי": ברכת יום ההולדת של יובל דיין לרגל יום הולדתה ה-26, לא תשאיר אתכם אדישים

אא

הזמרת יובל דיין הפתיעה אתמול את מעריציה ברשתות החברתיות לאחר שהקדישה להם ברכה מיוחדת לכבוד יום הולדת 26, שחל בתאריך הלועזי. 

דיין, שמתחזקת ברוחניותה בשנים האחרונות, כתבה כך: "כמה עשירה בלב אני מרגישה, כמה מלאה. וזה בטח מפתיע אתכם, כי השנה הזו הייתה הזויה במוזיקה, אבל היא נתנה לי כל כך הרבה.

"היא הייתה בשבילי קרן אור שהדגישה חזק את כל מה שיש. כולנו עצרנו, ובמקום להסתכל החוצה ולחפש איך למקם את עצמי ביחס לשאר, לרדוף, להתמקד בחסר - הסתכלתי פנימה, והבנתי שיש לי כל כך הרבה. 

"אני רוצה פשוט להגיד, או יותר נכון לצרוח - תודה ענקית. תודה על החיבוקים שלכם לשירים, על המילים הטובות, על זה שתמיד יש לאן לשיר. הכרנו לפני עשר שנים - הייתי ילדה מפוחדת עם תלתלים וגיטרה.

"גיטרה ותלתלים עדיין יש ברוך השם, והפחד התחלף בהרבה אושר ורגעים יפים במסע. אני אוהבת אתכם, ואחזור לברך אתכם בעיברי", סיכמה. 

דיין אותגרה ביום רביעי האחרון על ידי עוקביה ברשת האינסטגרם, ונשאלה שאלות רבות וביניהן "איך הקשר שלך עם בורא עולם?" - על כך השיבה: "אני גנובה עליו, לא זזה מטר בלעדיו ועצובה אם מרגישה רחוקה. מקווה שגם הוא מבסוט עלי". עוד הוסיפה וכתבה כי "אני היום בת 26. בגיל חמש רציתי לשמור שבת, ודחיתי את זה לגיל 19-20. מאז שהבנתי שאני בת של מלך אני משתדלת להתלבש צנוע, גם הכתיבה והחשיפה גרמה לי לרצות להתכסות".

לכתבות נוספות בנושא:

יובל דיין מרגשת: 4 פוסטים שפרסמה ברשת החברתית - לא יותירו אתכם אדישים

יובל דיין מפתיעה: "בא לי שיהיה לי את הפרטנר שלי, לעבור איתו את הדרך"​

תגיות:תאריך לידהיובל דייןיום הולדתהפתעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה