סלבס בהתחזקות

יובל דיין מרגשת: 4 פוסטים שפרסמה ברשת החברתית - לא יותירו אתכם אדישים

ר' אריה לוין, כשהלב מכוון למקום הנכון, יום הולדת לאמא ועוד: הזמרת המתחזקת יובל דיין יודעת איך לרגש אותנו, והיא הולכת לרגש גם אתכם אחרי שתקראו את חמשת הפוסטים שלה - אותם פרסמה בתקופות שונות, בעמוד הפייסבוק שלה

אא

הזמרת המתחזקת יובל דיין יודעת איך לרגש אותנו, והיא הולכת לרגש גם אתכם אחרי שתקראו את חמשת הפוסטים שלה - אותם פרסמה בתקופות שונות, בעמוד הפייסבוק שלה. 

הפוסט הראשון - הלבנים היו כבדות, אז היא התייאשה 

"פעם אבא שלי אמר לי, שאחרי שקורה לנו משהו לא נעים צריך לבנות חומה מאחורינו, ככה צמודה ממש לגב ולהמשיך הלאה. אין מה להתעמק ולהתעסק, פשוט להביט קדימה ולהתחיל ללכת. קיבלתי את הטיפ הזה בערך בגיל חמש. כנראה קלט עליי. ולאורך השנים תמיד אמרתי לו שהוא לא מבין מה זה להיות אישה, ושאנחנו יותר רגישות, ובמיוחד אחת כזאת שכותבת שירים שהכל אצלה סוער ושיניח לי להתקדם בקצב שלי. 
בשלושה שבועות האחרונים עברתי משהו כזה, משהו קשה ומבאס (ברוך ה׳ כולם בריאים, לא לדאוג) וממש קינאתי באנשים האלה שיכולים פשוט להמשיך הלאה. לבנות את החומה הזן של אבא שלי ולהתחיל ללכת. מצחיק שבדיוק פרשת לך-לך מלווה אותנו, אבל בעצם זה לא באמת מצחיק כי הכל בהשגחה פרטית, תמיד. 
היום החלטתי שאני בונה את החומה הזו. התחלתי, והלבנים היו כבדות לי אז התייאשתי. אבל החלטתי שאני ממשיכה קדימה, מתחילה ללכת. מפרקת דפוסים ישנים והולכת, צעד צעד, ועוד אחד ועוד אחד, ובסוף בלי ששמים לב הם פתאום נאספים להם לדרך שלמה. קחו כוח".

הפוסט השני - יום ההולדת לדבר הכי יקר לה בחיים

"היום יום הולדת לדבר הכי יקר לי בחיים. לאמא שלי מאמא שלי, האור של הבית, החוזק, היציבות, האמת, החינוך, הגבולות, המרחבים, הנימוס, האצילות, המשפחתיות, הלכידות, השפה הגבוהה, הלב הכי טוב שיש, זאת שתמיד שמה את עצמה בתחתית סדר העדיפויות

כשלמדתי לקפל כביסה בכיתה ד׳ הייתי יושבת עם הערימה לידך, משקיעה שעות על כל קיפול כדי שיצא לי כמוך, מהונדס. ומסדרת לכל אחד את קבוצת הבגדים שלו. ותמיד צבט לי מבפנים שלך יש את ההכי מעט אבל זה לא כי לא יכולנו, זה כי גם כשהיית יוצאת לחפש בשביל עצמך היית חוזרת עם שקיות בשבילנו. את כל כולך נתת לנו, ומעבר. מעולם לא ביקשת דבר בשבילך, וכשכולם יצאו להגשים חלומות - את שמרת על הבית. את הגבול שמאפשר את השפע. את האור שממלא את הבית. את האוכל הטעים, הלחיים עם אבא בשבת, הריקודים בסלון והלא להכנס עם המזוודות כשבאים להורים שלך, כי זה לא מכבד. קודם נגיד שבת שלום. את אמרת כאן בסרטון שזה היום הולדת הכי שמח שהיה לך בחיים!!!! אנשים לא מדברים ככה בתקופת הקורונה.. אבל את זאת את, חיבוק ופרחים ואת בעננים".

הפוסט השלישי - רגע לפני השנה החדשה 

זהו. זה קורה

שנת תש״פ שוקעת לה במחסני הזמן ותשפ״א מתקרבת אלינו

זאת היתה שנה מורגשת. וברוך ה׳ שיש יכולת להרגיש, שהלב פועם, ער

אני מאחלת לנו שקודם כל נצליח להסיר את כל המקומות הרעים של שנה שעברה, נפנה מקום לחדש, ונאמין שאפשר להגיע הכי רחוק. הכי גבוה. הכי חדש. שכל מה שאתם מאחלים לעצמיכם יתגשם, ומעבר

שנה טובה, פשוטה, תמימה, שקטה, מרגשת, בריאה ומאושרת. 

שבת אחרונה של השנה.

שניה לפני שהיא חומקת ונחתמת לה בדפי ההיסטוריה, כשונה, משמעותית, מיוחדת, חד פעמית.. רציתי להגיד לה תודה. אם אתחיל לפרט תכנס כבר השבת. אז שבת שלום".

הפוסט הרביעי - ר' אריה לוין, המחדש בטובו, כשהלב מכוון למקום הנכון ועוד 

הפוסט הזה הוא בעצם כמה פוסטים מרגשים במיוחד, שלא יכולנו לוותר על אף אחד מהם:

 

תגיות:התחזקותסלבסיובל דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה