סלבס בהתחזקות

אביב אלוש הכניס את בנו בבריתו של אברהם אבינו, וגם זכה להיות הסנדק

לאחרונה הפך הכוכב המתחזק, אביב אלוש, אב לארבעה. היום הוא הכניס את בנו בבריתו של אברהם אבינו ובירך את עוקביו במילים מרגשות במיוחד

אא

לא מזמן דיווחנו שהכוכב המתחזק, אביב אלוש, הפך לאב לארבעה, והיום הוא מעלה תמונה לרשתות החברתיות מטקס הברית של היורש הצעיר. "ברוך השם, אחרי שאת שתי הבריתות של הגדולים פספסתי בעקבות צילומים בצד השני של העולם", הוא כותב, "זכינו היום להכניס את הבן הקטן שלנו, ניר דוד, שיהיה בריא, בבריתו של אברהם אבינו, ובנוסף, זכיתי גם להיות הסנדק שלו.  כידוע הברכות של הסנדק מתקבלות ביום הזה, אז אני מנצל את ההזדמנות לברך את כולנו בבריאות ובריפוי הלב, באהבת חינם ושמחה, בהתבוננות אמיתית בָּעִיקָר ולא בָּתָפֵל ושנתחיל ללמד את עצמנו ואת הדור שגדל פה לחפש ולעבוד (גם אם זה קשה) בלראות את הטוב והטהור בכל דבר ובכל אדם! שנצליח להתחבר למהות שלנו ולהיות מי שאנחנו באמת ולא מי ומה שאחרים חושבים שאנחנו צריכים או אמורים להיות. שנדע רק בשורות טובות וים של אהבה", כתב אלוש ברשת.

ניר דוד הוא הבן הרביעי של אביב ואשתו נופר. אלוש אומנם הגיע מבית מסורתי, אך בשנים האחרונות הוא הולך ומתחזק באמונתו וברוחניותו. אלוש חשף בפומבי שהוא שומר שבת, מניח תפילין וקובע עתים לתורה. לרשתות החברתיות הוא מקפיד להעלות באופן קבוע תכנים מחזקים, מתובלים בהרבה אמונה ואהבת חינם.

 

 

 

תגיות:בריתאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה