חדשות בריאות

754 נדבקים חדשים אתמול, 353 חולים במצב קשה

על פי נתוני משרד הבריאות, שיעור הבדיקות החיוביות עמד על 2%. מרכז המידע והידע מתריע מפני עלייה מחודשת בתחלואה בתקופה הקרובה

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי), כי אתמול אובחנו 754 נדבקים חדשים בקורונה. קרוב ל-39 אלף בדיקות פוענחו (לא כולל בדיקות חוזרות לאבחון החלמה), ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן הסתכם ב-2%.

נכון להבוקר, 9,406 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, ביניהם 576 המאושפזים בבתי חולים. מצבם של 353 חולים מוגדר קשה, ו-154 מתוכם מחוברים למכונות הנשמה. 89 חולים נמצאים במצב בינוני.

מפרוץ המגפה, אובחנו בישראל 317,556 מאומתים, מתוכן 305,553 החלימו. מניין הנפטרים הכולל עומד על 2,597.

דוח של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, שפורסם הבוקר, קובע כי "הנתונים מהימים האחרונים מעידים באופן ברור על עצירה בירידת התחלואה, וכן על עלייה במקדם ההדבקה ברמה הארצית". המרכז, המופעל על ידי אמ"ן, מתריע כי "אם תימשך המגמה הנוכחית, לאור ההקלות שבוצעו ואלו אשר עומדות על הפרק, צפויה עלייה מחודשת בתחלואה כבר בתקופה הקרובה".

קבינט הקורונה אישר אמש לפתוח את חנויות הרחוב החל מיום ראשון הקרוב. החנויות ייפתחו בערים הירוקות בלבד, ובמגבלה של עד ארבעה לקוחות בו זמנית. שר הבריאות יולי אדלשטיין, השרה לשוויון חברתי מירב כהן ושר הכלכלה עמיר פרץ הצביעו נגד ההחלטה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתום הישיבה: "בדיוק כפי שהבטחנו בישיבה הקודמת, אנחנו נפתח את חנויות הרחוב ביום ראשון הקרוב. אנחנו מאפשרים ארבעה לקוחות בכל עת, לא יותר מזה. אנחנו גם יודעים שיש עלייה מסויימת בתחלואה, ולכן אם אנחנו נראה בסוף השבוע הבא, לקראת השלב השלישי הגדול, שיש עלייה בתחלואה, אנחנו נצטרך לעצור ואולי אפילו להדק את ההגבלות. בשלב זה זו ההחלטה שלנו – פותחים את החנויות, מאפשרים ארבעה לקוחות. אני מבקש מכולם לכבד את הכללים הללו".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה