חדשות בארץ

בשל תקלה טכנית במנוע: מסוק הרמטכ"ל ביצע נחיתת חירום

בעקבות התרעה על תקלה טכנית במנוע, נאלץ המסוק, עליו היה הרמטכ"ל אביב כוכבי, לבצע נחיתת חירום בבסיס צבאי במרכז הארץ. מדובר צה"ל נמסר, כי לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

מסוק "ינשוף" בפעילות מבצעית (צילום: עופר צידון, פלאש 90)מסוק "ינשוף" בפעילות מבצעית (צילום: עופר צידון, פלאש 90)
אא

מסוק "ינשוף" של חיל האוויר, בו טס הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, נאלץ לבצע היום (ראשון) נחיתת חירום בבסיס צבאי במרכז הארץ, וזאת לאחר שהתקבל חיווי שהתריע על תקלה טכנית במנוע.

מדובר צה"ל נמסר, כי לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לאחר הנחיתה המשיך הרמטכ"ל את נסיעתו ברכב, כדי להגיע ליעדו. האירוע יתוחקר.

בחודש יולי דווח בחדשות 12 כי במהלך טיסה שגרתית של מסוק הרמטכ"ל, שיצאה מהכנסת לעבר אחד מבסיסי צה"ל, אירעה תקלה חמורה, כאשר אחד המנועים כבה והטייסים טעו וכיבו את המנוע היחיד שעבד. עקב כך, החל המסוק לשקוע והגיע לגובה של 30 מטרים מהקרקע. הטייסים, שהבינו לבסוף את טעותם, הפעילו מחדש את המנוע והצליחו לייצב את המסוק. לאחר מכן החליטו, על פי שיקול דעתם, להמשיך בטיסה עם מנוע אחד עד לבסיס תל נוף.

בצה"ל אמרו בתגובה כי "מדובר בתקלה טכנית במנוע שתופעלה על ידי אנשי הצוות. הפעולות המיידיות של הצוות איפשרו את תפעול התקלה בבטחה, ובשום שלב לא היתה סכנה לנוסעים".

תגיות:מסוקאביב כוכבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה