חדשות בארץ
האסון באשקלון | אם הילד שנדרס למוות: "לא כועסת"
דוד אוחיון רכב על אופניו סמוך לביתו, ונדרס למוות כמה ימים לפני יום הולדתו התשיעי. אמו התקשרה לרעייתו של הנהג הפוגע ואמרה לה שאינה כועסת: "שלא יאשים את עצמו, הוא לא אשם"
- הידברותלמעקב
- י' חשון התשפ"א||עודכן

(וידאו: כאן - תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



