חדשות בארץ

גבורה בלתי נתפסת – אמו של הילד שנהרג לאשת הנהג הדורס: "לא כועסת"

"אני לא כועסת, שבעלך לא יאשים את עצמו. הוא לא אשם", אמרה הרבנית אוחיון, אמו של דוד, הילד בן ה-9 שנהרג באשקלון בעת שרכב על אופניו

  • י' חשון התשפ"א
דוד אוחיון ז"ל (הצילום באדיבות המשפחה)דוד אוחיון ז"ל (הצילום באדיבות המשפחה)
אא

האסון הכבד באשקלון: אתמול (שני) נהרג דוד אוחיון ז"ל בן ה-9, מפגיעת משאית, בעת שרכב על אופניו. האם השכולה, הרבנית רחל אוחיון, הביעה גבורה בלתי נתפסת, כאשר יצרה קשר עם רעייתו של הנהג הפוגע.

במהלך השיחה, אמרה האם השכולה לאשת הנהג: "אני לא כועסת, שלא יאשים את עצמו, הוא לא אשם״. רעיית הנהג, שהמחווה ריגשה אותה מאוד, הביעה צער וענתה: "אני בצער גדול על מה שקרה, משתתפת בצערכם העמוק, ומתפללת שלא תדעו עוד צער. יחד עם זאת, אתם איבדתם בן צעיר, אבל בעלי יחזור הביתה בעוד כמה שעות", אמרה בבכי.

אם הילד שנדרס למוות: "לא כועסת". צפו (באדיבות כאן חדשות):

במהלך ההלוויה קורעת הלב, נפרד אביו של הילד, הרב יובל אוחיון, רב קהילה בעיר, בדברי חיזוק ואמונה שלא הותירו עין יבשה בקרב השומעים.

"כאשר שמעתי על האסון, הסתובבתי ואמרתי שני משפטים: הראשון היה 'ברוך דיין האמת'. השני היה: 'השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך' ריבונו של עולם, אין לי ניסיון באמונה במה שקרה פה. צער, חלל ואובדן בלב יהיו לי, אני יודע. הצער הוא קשה, אבל ריבונו של עולם, אנחנו לא מהרהרים אחריך. אני מתחנן בפניך במעמד הזה: יהי רצון שהקורבן הזה שהקרבנו, בצירוף הקורבן של אבי, יחתום את כל הדינים מעל משפחתנו, ונדע רק שובע שמחות עד הגאולה השלמה.

עוד הוסיף האב ואמר: "סיפרו לי היום אנשים שראו את התאונה, וזה עוד ייחקר כנראה, שדוד נסע על המדרכה ובאיזה שהוא שלב הוא איבד שליטה. הוא נפל לכיוון הכביש, ובדיוק המשאית עברה. יש כל מיני גרסאות, אבל לנו אין באמת נפקא מינה איך הקב"ה, יתברך ויתעלה שמו לעד, מוציא לפועל את ההנהגה המדוקדקת בעולמו. אני מבקש ממך, ריבונו של עולם, שתמחל לנו על כל חטאותינו, עוונותינו ופשעינו".

"אני מאמין באמונה שלמה שדוד נולד לתשע שנים ולא יותר", המשיך האב השכול. "בעוד חמישה ימים יש לו יום הולדת, והוא התעקש שנחגוג לו יותר מוקדם, בשבת, וחגגנו לו. דוד ישראל, תדע, אנחנו אוהבים אותך. הזוהר הקדוש אומר, שכל הנפטרים מתחת לגיל 13 הם היחידים בעולם העליון שלומדים תורה מפי הקב"ה בעצמו. אנחנו נשארנו חסרים וכואבים. השבר הוא גדול, זה כמו כידון בלב. אני לא מאחל לאף אחד להתמודד עם הגעגועים, לראות תמונות, משחקים ובגדים שלו. אני מבין לקראת מה אנחנו הולכים, אבל אחרי הקב"ה אנחנו, חס ושלום, לא מהרהרים".

להמשך דבריו של האב, לחצו כאן.

מה פירוש המילה אמונה? האם אתה יודע שהקב"ה נמצא או מאמין בזה? כיצד מתוך אמונה ניתן להגיע לשמחת חיים תמידית? הרב זמיר כהן בהרצאה מרתקת על המשמעות האמתית העומדת מאחורי המילה השגורה בפינו - אמונה:  

תגיות:אמונהדוד אוחיון ז"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה