חדשות בעולם

טראמפ הצביע לשמיים: "אנחנו צריכים עזרה מהבוס"

בעצרת בחירות בצפון קרוליינה, התייחס נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לסוגיית עטיית המסכות: "כן מסכות, לא מסכות. אתם יכולים לעשות מה שתרצו, אבל אתם יודעים, אנחנו עדיין צריכים עזרה מהבוס"

טראמפ (צילום מסך, הטוויטר שלו)טראמפ (צילום מסך, הטוויטר שלו)
אא

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס שלשום (בין חמישי לשישי) למגפת הקורונה ולסוגיית עטיית המסכות. "הקורונה היא דבר מורכב", אמר בעצרת בחירות בצפון קרוליינה. "כן מסכות, לא מסכות. אתם יכולים לעשות מה שתרצו, אבל אתם יודעים, אתם עדיין צריכים עזרה מהבוס. אנחנו צריכים עזרה מהבוס". טראמפ ליווה את דבריו בהצבעה כלפי השמיים, וזכה לתשואות מהקהל.

"כן, אנחנו צריכים עזרה, זה בסדר לומר את זה", המשיך טראמפ. "עכשיו הם יבקרו אותי על כך, איך הוא מעז לומר זאת? לא, אני אגיד את זה".

כזכור, טראמפ אושפז לפני כשבועיים בבית החולים וולטר ריד במרילנד, בעקבות הידבקותו בקורונה. עם שובו לבית הלבן, כעבור מספר ימים, פרסם הנשיא סרטון בו הודה לצוותים הרפואיים שטיפלו בו, והוסיף: "למדתי הרבה על נגיף הקורונה, ודבר אחד בטוח – אל תתנו לו לשלוט בכם, אל תפחדו ממנו. אנחנו ננצח את זה, יש לנו התרופות והציוד הטובים ביותר בעולם".

"אנחנו המדינה הגדולה ביותר בעולם, אנחנו נחזור לעבודה ונחזור להוביל", המשיך טראמפ. "כמנהיג שלכם הייתי צריך לעשות את זה. עמדתי בחזית, הובלתי. כל מנהיג היה עושה את מה שעשיתי. ידעתי שיש סיכון, שיש סכנה, אבל זה בסדר. עכשיו אני מרגיש יותר טוב. אולי אני מחוסן, אני לא יודע. אל תתנו לנגיף לשלוט בחיים שלכם, צאו החוצה ותהיו זהירים. יש לנו התרופות המתקדמות ביותר בעולם, החיסונים יגיעו ממש בקרוב".

בתחילת השבוע הודיע הרופא של הבית הלבן, ד"ר שון קונלי, באופן רשמי על החלמתו של הנשיא. בעצרת בחירות שערך בפלורידה עוד לפני פרסום ההודעה, אמר טראמפ בפני אלפים מתומכיו: "עברתי את זה, הם אומרים שאני מחוסן. אני מרגיש כל כך חזק".

"נפלא לחזור למדינת הבית שלי, פלורידה, כדי לשוב רשמית לקמפיין", הכריז טראמפ. "אני מלא באנרגיה בזכות התפילות והתמיכה שלכם, ונחוש לסיים את מה שהתחלנו ולעשות את אמריקה לגדולה יותר מאי פעם בעבר".

תגיות:דונלד טראמפאמונהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה