חדשות בריאות

טראמפ חזר לבית הלבן: "אל תפחדו מהקורונה, אנחנו ננצח"

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, השתחרר מבית החולים בו אושפז לאחר שנדבק בקורונה: "אל תתנו לנגיף לשלוט בחיים שלכם, צאו החוצה ותהיו זהירים", אמר לציבור. רופאיו של הנשיא אמרו כי הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה, אולם מצבו מאפשר את חזרתו לבית הלבן

טראמפ (צילום מסך, הטוויטר שלו)טראמפ (צילום מסך, הטוויטר שלו)
אא

(וידיאו: הטוויטר של טראמפ)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, השתחרר הלילה (בין שני לשלישי) מבית החולים הצבאי וולטר ריד במרילנד בו אושפז בסוף השבוע האחרון לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

בסרטון שפרסם לאחר שובו לבית הלבן במסוק הנשיאותי "מארין 1", הודה טראמפ לצוותים הרפואיים שטיפלו בו, והוסיף: "למדתי הרבה על נגיף הקורונה, ודבר אחד בטוח – אל תתנו לו לשלוט בכם, אל תפחדו ממנו. אנחנו ננצח את זה, יש לנו התרופות והציוד הטובים ביותר בעולם".

"אנחנו המדינה הגדולה ביותר בעולם, אנחנו נחזור לעבודה ונחזור להוביל", המשיך טראמפ. "כמנהיג שלכם הייתי צריך לעשות את זה. עמדתי בחזית, הובלתי. כל מנהיג היה עושה את מה שעשיתי. ידעתי שיש סיכון, שיש סכנה, אבל זה בסדר. עכשיו אני מרגיש יותר טוב. אולי אני מחוסן, אני לא יודע. אל תתנו לנגיף לשלוט בחיים שלכם, צאו החוצה ותהיו זהירים. יש לנו התרופות המתקדמות ביותר בעולם, החיסונים יגיעו ממש בקרוב".

מספר שעות לפני שטראמפ עזב את בית החולים, מסר הצוות הרפואי שטיפל בו עדכון לתקשורת. רופאו, ד"ר שון קונלי, אמר כי הנשיא עדיין לא יצא מכלל סכנה, אולם מצבו מאפשר את שובו לבית הלבן. אמש כתב טראמפ בטוויטר: "אני מרגיש טוב יותר מאשר הרגשתי לפני עשרים שנה!".

בתוך כך, רשימת הנדבקים בקורונה מסביבתו של הנשיא טראמפ הולכת ומתארכת. דוברת הבית הלבן, קיילי מקנאני, הודיעה אמש כי נדבקה בקורונה. במקביל דווח, כי גם שני עוזרים שלה אובחנו כחיוביים לנגיף.

תגיות:דונלד טראמפנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה