חדשות בריאות

נתניהו: "מסלול נפרד ליציאה מהסגר לערים אדומות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי קבינט הקורונה יחליט על מסלול נפרד ליציאה מהסגר לערים אדומות, והבטיח סיוע כלכלי נוסף לאזרחים: "אתם לא לבד". על פי נתוני משרד הבריאות, נמשכת הירידה בשיעור הבדיקות החיוביות

נתניהו, הערבנתניהו, הערב
אא

נתניהו, הערב (מתוך הטוויטר שלו)

קבינט הקורונה יתכנס מחר (חמישי) כדי להכריע האם לאפשר הקלות ראשונות למשק, במסגרתן ייפתחו בתחילת השבוע הבא גני הילדים ועסקים קטנים שאינם מקבלים קהל, ויתאפשר איסוף עצמי ממסעדות.

לקראת הדיון, פרסם הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו סרטון בו התייחס להחלטות שבכוונתו להעביר בקבינט: "אני חושב שכולכם רואים, שהסגר שהובלתי – ושהממשלה בסופו של דבר אישרה – הסגר הזה עובד. מספר הנדבקים יורד מדי יום, שיעור ההדבקה יורד מדי יום. זה חשוב, זה טוב, ואני אדאג לכך שנצא מהסגר הזה מהר ככל האפשר – אבל בזהירות, באחריות ובהדרגתיות".

"הדבר הראשון שנחליט עליו בקבינט זה מסלול נפרד ליציאה לערים אדומות", אמר נתניהו. "אנחנו ניתן כלים לראשי ערים, על מנת שלא לסכן את יתר האוכלוסייה". הוא ציין, בנוסף, כי יתמוך בפתיחת התעופה: "כל המומחים אמרו לי שאין כאן סכנה בריאותית. אנשים ייסעו ישר לשדה התעופה, וייצאו החוצה".

ראש הממשלה הבהיר, כי בכוונתו לספק לאזרחים סיוע כלכלי נוסף: "אני שומע את המועקה, אני שומע את הקשיים, גם של עצמאים, גם של עסקים וגם של צעירים ואחרים. אנחנו נציע לכם עוד עזרה. אתם לא לבד".

משרד הבריאות עדכן הערב, כי נמשכת הירידה בשיעור הבדיקות החיוביות, ובמהלך היום נשמר הנתון הנמוך שהושג אתמול – 5.4%. מחצות אובחנו 1,370 נדבקים חדשים, ומספר הבדיקות הסתכם בכ-27 אלף. מספר החולים הקשים ירד ל-755, ביניהם 241 מונשמים. גם במספר החולים שמצבם בינוני נרשמה ירידה – ל-243.

מפרוץ המגפה, אובחנו בישראל 298,500 נדבקים, מתוכם החלימו 251,711. מחצות נפטרו 18 חולים נוספים, ומניין הנפטרים עומד על 2,098.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה