חדשות יהדות

נתניהו: "עולם התורה יקר ללבי. התורה שלנו תורת חיים, שמקדשת את החיים"

על רקע סגירת בתי הכנסת וההגבלות על המתפללים, ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לציבור החרדי להישמר מפני הקורונה, למרות הרצון לחזור לשגרת לימוד תורה ותפילות. "אני מבקש להדגיש, התורה שלנו היא תורת חיים, היא מקדשת את החיים. לכן אמרו לקהילות שלכם: שמרו על הכללים", דבריו

אא

על רקע סגירת בתי הכנסת וההגבלות על המתפללים, ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לציבור החרדי להישמר מפני הקורונה, למרות הרצון לחזור לשגרת לימוד תורה ותפילות. 

"אני מבקש לומר לראשי הציבור החרדי: 'עולם התורה יקר לליבי, אני לא עושה הצגה. ובהזדמנות זאת אני מבקש לאחל בריאות לרב קנייבסקי, אבל אני מבקש להדגיש, התורה שלנו היא תורת חיים, היא מקדשת את החיים. לכן אמרו לקהילות שלכם: שמרו על הכללים, שמרו על החיים".

ראש הממשלה גם קרא לראשי הערים האדומות להחזיר אותן למעמד של ערים ירוקות. "חשוב שתאכפו את ההנחיות בקרב התושבים שלכם. צעדי הסגר שאנו נוקטים נגד הגל השני של הקורונה - מצילים חיים. הנתונים מצביעים על מגמת ירידה בתחלואה. זה מעודד, וזה נותן תקווה, אבל מוקדם מדי לברך על המוגמר. אנחנו עדיין צריכים לבדוק את הנתונים של השבוע הזה, השבוע אחרי החגים. אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה. דרך של אחריות וזהירות, דרך של הקפדה על לבישת מסכות ושמירת מרחק, דרך שנמשיך בה", סיכם נתניהו. 

תגיות:תורהזהירותחרדיםקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה