נטורופתיה ורפואה טבעית

רוצים להיות שבעים? אכלו מאכלים אמיתיים

הדיאטה הכי טובה עבורכם היא זו שמופיעה בתורה הקדושה - והיא תשביע אתכם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הציטוט בכותרת לקוח מספר המידות של רבי נחמן מברסלב, ערך "אמת", חלק שני. אני נוהגת לומר אותו לאנשים שיבררו עם עצמם היכן זה נוגע להם בכל הנוגע לשובע מהאוכל. וארחיב בנושא.

הבורא יתברך ברא אותנו, בני האדם, עם הוראות הפעלה למכונה שלנו הנקראת "גוף", כפי שלכל מכשיר יש הוראות הפעלה. ודאי שאם הבורא יצרנו, הוא יודע כיצד גופנו יפעל באופן הטוב ביותר עלי אדמות כדי לעבוד את ה' בטוב לבב ובשמחה, וזאת ע"י חומרי דלק מתאימים ששלח לנו הבורא יתברך על פני האדמה על מנת לתפעל את הגוף כיאות. והנה הם כתובים בספר הוראות ההפעלה לבני האדם – והספר הוא לא אחר מאשר התורה הקדושה: "וַיֹּאמֶר אֱלֹקים הִנֵּה נָתַתִּי לָכֶם אֶת כָּל עֵשֶׂב זֹרֵעַ זֶרַע אֲשֶׁר עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ וְאֶת כָּל הָעֵץ אֲשֶׁר בּוֹ פְרִי עֵץ זֹרֵעַ זָרַע לָכֶם יִהְיֶה לְאָכְלָה" (בראשית א', כ"ט).

ונסביר: לפני המבול שהקב"ה הביא לעולם בימי נוח (שלאחריו התיר לאכול מזון מן החי), המזון של כל האנושות עלי אדמות היה עשב הזורע זרע ופרי העץ, כפי שכתוב בתורה. כלומר: כל מה שזורעים באדמה: ירקות שונים, דגנים (5 מיני דגן – שיפון, כוסמין, חיטה, שבולת שועל, שעורה ובנוסף אורז וכדומה), קטניות (עדשים, אפונה, שעועית, פול, חומוס וכו') ופרי העץ - פירות + זרעים שונים, שקדים ואגוזים (כל מה שמוכרים בפיצוחיה, ללא קלייה כמובן). הקב"ה נתן לנו מזון אמיתי הישר מהאדמה ומהעץ, טרי ובריא, ללא תוספות של חומרים תעשייתיים: משמרים, מתחלבים, צובעים וכדומה, שידוע כיום שרובם מזיקים לבריאות.

הקב"ה דאג לנו, ברואיו, והטביע חותמו בתורה ע"י התפריט הנפלא הזה, תפריט עשיר בוויטמינים, במינרלים ובכל אבות המזון בדיוק נפלא, ללא תוספות מלאכותיות, ועדיף כמובן שלא להרוס אותו בבישול ארוך מדי, על מנת שלא לפגוע ברכיביו הטובים השומרים אותנו ממחלות ומעוד מרעין בישין. עדיף לאכלו חי, פרט לדגנים ולקטניות שחלקם צריכים בישול.

רוב אנשי העולם המערבי כיום צורכים מזון לא אמיתי כלל, ולרוב מזון מן החי ולא מן הצומח. כמו כן, חלק מהמזון כיום מהונדס גנטית, חלקו עם הורמונים סינטטיים, ריסוסים וכו'. ומה הפלא שאין שובע אמיתי בעולם, ורבים רצים אחר דיאטות שונות ומשונות? העתקתי לעיל את הדיאטה הטובה ביותר בעולם, מספר ההוראות של הקב"ה – התורה הקדושה. החכם יישם אותה ביומיום, ובשבת ניתן להוסיף מעט דגים ובשר. אומר רבי נחמן: "האמת מביא שובע". כל מה שאמיתי, ודאי יביא אותנו לשובע, לשמחה אמיתית ולבריאות טובה יותר! מניסיון אישי, מזון אמיתי חי ומבושל פחות - משביע ממש, מרזה ומשמח, ולא מחפשים נשנושים כל היום. נסו ותחי נפשכם.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותתזונהשובע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה