נטורופתיה ורפואה טבעית

זו הסיבה שבגללה כדאי לכם לאכול גרעיני דלעת

הם מכילים מינרלים, נוגדי חמצון וחלבונים, ומסייעים למערכת העיכול ולבריאות הכללית. הכל על הגרעינים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשמדברים על "דברים גדולים שבאים באריזות קטנות" – כנראה מתכוונים לגרעיני דלעת. גרעיני דלעת, או גרעינים לבנים, הם אחד מ"מזונות העל".

גרעיני דלעת מכילים שפע של מינרלים ונוגדי חמצון, המפחיתים את הדלקתיות בגוף. נוגדי חמצון מגנים על תאי הגוף מפני נזקים הנגרמים בגלל רדיקלים חופשיים, וכך מונעים דלקת. הם גם חיוניים לבריאות הגוף – לחיזוק מערכת החיסון ולבריאות העור.

האבץ הוא מינרל שנמצא בריכוז גבוה במיוחד בגרעיני דלעת. הוא חשוב לבריאות העור, לחיזוק שורשי השיער והציפורניים, לריפוי פצעים וליצירת רקמות חיבור כמו הקולגן. כל תא בגוף צריך אבץ כדי להתקיים. העור הוא הרקמה הגדולה ביותר בגוף האדם, והוא זקוק לאספקה קבועה של אבץ כדי לשמור על תפקוד תקין. מחסור באבץ יכול לגרום למגוון רחב של תופעות שליליות בגוף. תכולת האבץ הגבוהה מחזקת את מערכת החיסון.

השומן בגרעיני דלעת הוא בלתי רווי, שומן בריא ועשיר בחומצות שומן חיוניות – אומגה 3 – העוזרות לאיזון מערכות בגוף.

גרעיני דלעת מכילים גם חלבון מלא ואיכותי, זמין לגוף ביולוגית, ובעיקר חומצה אמינית חיונית – ליזין – החשובה להתפתחות, לגדילה טובה וגם לחיזוק הזיכרון.

הסיבים התזונתיים שבגרעיני דלעת הופכים אותם למועילים לעיכול תקין ואופטימלי. הם משפרים תפקוד תקין של דרכי השתן באנשים הסובלים מפעילות יתר של השלפוחית. לילדים (ולא רק) הסובלים מתולעי מעי – גרעיני דלעת הם פתרון טוב, שמטפל בבעיה ללא כימיקלים ותרופות מזיקות. גרעיני דלעת מכילים חומרים שמונעים היצמדות של התולעים לדופן המעי, מה שמקל על הוצאת התולעים מהגוף, במיוחד אצל אנשים שלוקחים תרופות פעם אחר פעם ולא מצליחים למגר את הבעיה.

הדרך הטובה ביותר שבה תוכלו לקבל מהגרעינים את היתרונות המרובים שלהם היא - על ידי אכילתם בצורתם הגולמית. בתהליך הקלייה מתחמצנים השומנים שבגרעינים, נהרסים בחום והופכים לבעלי פוטנציאל הרסני לגוף. לכן ההמלצה לצרוך את הגרעינים כתוספת לסלטים, בשייק וכל דרך אחרת בצורה טבעית.

כדאי לקחת שתי כפות גרעיני דלעת על קיבה ריקה בכל יום. כדי לאפשר ניקוי של הקיבה והמעי, אפשר לטחון או להשתמש בחמאת גרעיני דלעת טבעית. מה שחשוב בטיפול הוא התמדה.

זוהרה שרביט היא נטורופתית N.D ומאבחנת על פי גלגל העין, בעלת ניסיון רב שנים בטיפול וייעוץ והנחיית סדנאות. להזמנת סדנא ללא עלות חייגי 073-2221290

תגיות:דלעתבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה