חדשות בריאות

בתו של יהודה בארקן: "אבא ממשיך לחייך"

בתו של השחקן יהודה בארקן, שנדבק בנגיף הקורונה ומאושפז בבית החולים הדסה, סיפרה עד כמה התרגש לשמוע על הדאגה הציבורית לשלומו: "הוא עדיין מצליח להתבדח, עם הרבה חוש הומור"

  • י"ב תשרי התשפ"א
בארקן (צילום מסך, ערוץ היוטיוב הרשמי שלו)בארקן (צילום מסך, ערוץ היוטיוב הרשמי שלו)
אא

השחקן, הבמאי והיוצר יהודה בארקן מאושפז בבית החולים הדסה בירושלים, לאחר שחלה בקורונה. בתו, דנה, סיפרה היום (רביעי) לחדשות 12 כי הוא "מרגיש בסדר, מדבר ובהכרה" – וממשיך להתבדח.

"הוא כרגע נמצא במחלקת טיפול נמרץ של קורונה בבית חולים הדסה. הוא מרגיש בסך הכל בסדר, אבל הריאות שלו חלו והוא צריך חמצן, אז הוא מחובר לחמצן ואנחנו מקווים שככה זה יישאר, שזה לא יהיה פולשני".

בתו של השחקן בן ה-75 סיפרה על התגובות הרבות שקיבלו בני המשפחה בעקבות פרסום הידיעה על אשפוזו: "אני מרגישה כמו מינימום מלכת אנגליה. המון הודעות אנשים משאירים גם לי, וגם לאחיי, וגם לאשתו אילנה. אינספור הודעות, אינספור סרטונים. אנשים שלא פגשנו מעולם שולחים סרטונים שהם מתפללים למענו, כל אחד בדרכו שלו. מורים שלימדו אותי ביסודי – עד כדי כך".

הבת תיארה עד כמה בארקן התרגש מהדאגה הציבורית לשלומו: "אחד הדברים המרגשים עבורו היו קודם שהגעתי לבקר אותו ושיכולנו לגעת אחד בשני, להיות קרובים אחד לשני, וכמובן זה שהוא שמע את אינספור הידיעות על כמה אנשים דואגים לו ומתעניינים בו, כמה אנשים דורשים בשלומו ומתפללים למענו שהוא יצליח להתגבר על זה".

"קשה לו לדבר, כי קשה לנשום טוב ולוקחים המון נשימות. אבל הוא מדבר ואפשר להבין אותו", הוסיפה הבת. "הוא עדיין מצליח להתבדח, עם הרבה חוש הומור. הקורונה לא לקחה לו את זה. הגיעו ליצנים לשמח אותו, וזה היה מאוד מרגש. דיברו איתו על זה שמבחינתם הוא אחד האנשים המצחיקים ביותר וכמה הם למדו ממנו, וזה מאוד שימח אותו".

משפחתו של בארקן מבקשת מעם ישראל לקרוא פרק תהילים לרפואת יהודה יחזקאל בן אסתר.

תגיות:יהודה ברקןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה