נטורופתיה ורפואה טבעית

אמונה ורפואה: מחלות וגוף והנפש – כולן בהשגחה פרטית

כיום מצויות רפואות שונות למחלות, רק חשוב לזכור לא לעשות מזה עבודה זרה ולרוץ לכל שיטת ריפוי טבעית או רפואית-קונבנציונאלית, ובכך לסטות מהתכלית, שהיא הבנה של רצונו יתברך מאיתנו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לכל אדם יש אמונה בתוכו, גם אם יגיד: "אני לא מאמין". זה הרי טבוע בנפשו פנימה, וודאי אצל היהודי! ואם הוא "לא מאמין", אז הוא בעצם מתנגד לטבעו ולחוש האמוני שבקרבו, שהבורא טמן בתוכו.

תחילה צריך להאמין בבורא, ושהוא מחדש כל דבר בבריאה, ובידו לבד לרפא כל מחלה בכל עת, ואז ניתן לראות בחוש שתפילה משנה את הטבע.

כיום מצויות רפואות שונות למחלות, רק חשוב לזכור לא לעשות מזה עבודה זרה ולרוץ לכל שיטת ריפוי טבעית או רפואית-קונבנציונאלית, ובכך לסטות מהתכלית, שהיא הבנה של רצונו יתברך מאיתנו, מהי דרך התיקון בעבור נשמתנו בעולם הזה.

כל מחלה או סימפטום הפוקדים אותנו הם מסר ישיר מהבורא לבדוק את מעשינו ולתקנם. אדם מצווה לשוב ממעשיו הרעים שפוגעים בו או בסביבתו, ולשוב לעצמו ולפנימיות שלו על מנת לשאוב משם אמת ודעת נכונה כיצד לפעול בכל רגע ורגע בחייו, בעצת הבורא ששוכן בקרבו. אם אתה חי פה - סימן שעדיין יש לך מה לתקן בנפשך.

בריאות היא שלמות אותה טבע הבורא בתוכנו, כי כל בריאתו שלמה. מחלה, לעומת זאת, היא מצב של חיסרון אצל האדם, ויש לכך סיבות רבות. על מנת למלא חסרון זה, אחת מהאפשרויות הטובות ביותר הן להתפלל על אותו חסרון. רבי נתן, תלמידו היקר של רבי נחמן מברסלב, אמר לפני 200 שנה: "בכל מקום שאני רואה חסרון – או שלא התפללו בכלל על הדבר הזה, או שהתפללו מעט".

אחד הייסורים הקשים שיש בעולמנו הוא ייסורי הגוף והנפש, קרי מחלות, וזה חסרון גדול מאוד. וצריך לדעת כי כל חולי ומכאוב וכל מצבו הבריאותי של האדם בגוף או בנפש - הכל בהשגחה פרטית ומדויקת מבורא עולם, ויש סיבה לכל דבר ודבר שקורה לאדם בזמן נתון, החל מהרגשה לא טובה וכלה במחלה חשוכת מרפא, לא עלינו. ואז מחפש האדם פתרונות לחסרון שנוצר בחייו כדי לשוב לשלמות, לבריאות. והחכם מכולם לא ישכח לקיים דיבור, בקשה ותפילה לרופא כל בשר ומפליא לעשות – הבורא יתברך. ובעיקר עכשיו בתקופת חבלי משיח, עם כל הייסורים שאנו עוברים, זה הזמן הטוב ביותר לקיים עצה זו בכל עת.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:רפואהאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה