כתבות מגזין

יעל בר זוהר: "בערב יום הכיפורים הזה - לא אלך לבית הכנסת. אהיה בבית. אני והסידור"

יעל בר זוהר חוזרת אל הרגעים בהם למדה להתפלל בבית הכנסת, לראשונה בחייה, כאשר הכירה את גיא זוארץ בעלה. ואיך העבירה השנה את יום כיפור בלי בית הכנסת?

אא

ערב יום כיפור, פרסמה יעל בר זוהר פוסט מרגש ובו קראה לעם ישראל להעריך את ההזדמנות שיש לנו השנה, לערוך חשבון נפש פנימי ואמיתי, גם מחוץ לכתלי בית הכנסת.

"ערב יום הכיפורים. קיבלנו הזדמנות להיכנס פנימה ולראות את עצמנו באמת. בהתבוננות ובכנות - לראות את הפגמים שלנו, להתוודות עליהם ולהתנקות. לבקש סליחה, מעצמנו. סליחה ממי שפגענו בו. לשאוף להיות אנשים טובים יותר, עם מעשים טובים יותר".

בד בבד סיפרה בר זוהר על הקשר המיוחד שלה עם בית הכנסת, שנרקם רק כאשר הכירה את גיא זוארץ, בעלה.  "בתור ילדה, לא הייתי מחוברת ליום הזה עד שהכרתי את גיא, והייתי הולכת איתו לבית הכנסת 'יד גיבורים' שסבא שלו שלום מינו זו-ארץ ז"ל, הקים ברמת גן כשעלה מטריפולי. 

"הייתי יושבת עם סבתא ריקילנה ז"ל היפה בנשים בעזרת הנשים, והיא לימדה אותי להתפלל, לבקש, להתכוון. בערב יום הכיפורים הזה - אני לא אלך לבית הכנסת, אלא אהיה בבית. אני והסידור. מאחלת לכל מי שצם שיעבור לו בקלות ולנו, לכל העם שלנו, אאחל אהבת חינם! שנאהב אחד את השני גם כשאנחנו שונים ולא מסכימים על הכל. שנהיה טובים ולא נרגיש שאנחנו כל כך זקוקים ליום הזה כדי להתנקות בו", היא מסכמת. 

תגיות:כיפוריעל בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה