סיפורים אישיים

הוא ניפץ את החלון וזינק פנימה – ואז נחרד: אבא שלו שכב שם

"לפחות ניסיתי", אמר לעצמו רגע לפני שעזב. אבל משהו בו משך אותו להתרפק על הבית בו גדל. השותפות עם הידברות הובילה אותו להציל את אבא שלו. היו גם אתם שותפים

  • כ"ז אלול התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השותפות של בני הזוג לירן ושירלי עם הידברות לא באה מצדם כי הם רצו איזו ברכה מיוחדת. אפילו במילוי הפרטים הם אמרו "הצלחה לנו וברכה לכל עם ישראל".

אבל מה שקרה הגיע ממקום לא צפוי בכלל.

הם התחילו להיות מחוברים יותר, לקרוא יותר תכנים מרתקים על יהדות באתר הידברות ולצפות ביותר שיעורים. "ככה זה", הוא אמר בצחוק, "שותף צריך לראות איך השותפים שלו עושים את העבודה, בינתיים פנטסטי".

שיעור אחד טלטל אותו. זה היה בתקופה שבה דיברו על אנשים מבוגרים שנמצאים לבדם בתקופה הזו, ועד כמה חשוב להקשיב להם, לדאוג ולתמוך בהם.

באותו היום שהמחשבות תפסו אותו, אמר אחד הרבנים בהידברות עד כמה חשוב כיבוד הורים, גם כשההורים מצערים ממש, אם זה כמובן לא משהו שעלול להשפיע לרעה על כל הבית.

הוא עשה מעשה שמעולם לא חשב שיקרה. הוא עלה על האופנוע ונסע לבאר שבע, ככה, בלי הודעה מראש.

"לבאר שבע?", שירלי הייתה מופתעת.

היא ידעה מה יש שם, בבאר שבע. אבא שלו, איתו הוא לא דיבר יותר מ-10 שנים, מאז שהוריו פרקו את החבילה והוא כעס עליו מאוד.

הוא נסע מרחקים גדולים, אבל לחינם. כך הוא חשב, לפחות, כשאבא שלו לא פתח לו את הדלת.

"לפחות ניסיתי", אמר לעצמו רגע לפני שעזב. אבל משהו בו משך אותו להתרפק על הבית בו גדל. אין לו מושג איך הוא הגיע לשם, אל החלון בקומה השנייה. רק רצה להציץ אל החדר בו העביר חצי מחייו. הריח שבקע מהחלון היה נוראי. בחרדה הוא ניפץ אותו וזינק פנימה, רואה קצה של רגליים מבצבצות מהסלון.

הוא נחרד.

אבא שלו שכב שם, בתוך ערימה של אשפה, בקושי נושם.

בתוך חצי שעה הוא כבר היה לידו בדרך לבית החולים, משם דאג לחברת ניקיון שתסדר את הבית, כשהוא ממלא את הבית במצרכי מזון ובכל מה שדרוש כדי לחיות נורמלי.

"אני לא רוצה לדמיין מה היה אם לא הייתי מגיע בזמן", הוא אמר. "האם זה מקרה? לא נראה לי, אבל גם אם רק בגלל השותפות שמעתי יותר דברי תורה וזה גרם לי להיות אדם טוב יותר, זה היה שווה לי".

(בשל שמירה על כבודם של בני המשפחה, טושטשו מעט פרטים בסיפור)

אם גם אתם רוצים להיות שותפים של מורנו הרב זמיר כהן בזכויות של זיכוי הרבים הגדול בעולם, ולבוא לימי הדין עם הסניגור הטוב ביותר, עם הקבלה הזו שבה הוא מכריז שהוא שותף בעוד אינספור יהודים שבשנה הקרובה יגלו את היהדות ואת התורה, את השבת ואת המצוות, לצד כאלו שכבר עושים את צעדיהם שנים ויקבלו על עצמם עוד חיזוק, עוד רגע של תורה, עוד ועוד ועוד, לזכותכם – אל תחכו לרגע האחרון.

פנו עכשיו למוקד הזכויות בטלפון 073-222-1212, או הצטרפו ל"כתב השותפות" ותפתחו לעצמכם שנה טובה ומתוקה באמת, עם שפע ברכות וישועות, בריאות ושמירה, כמו שהבטיח הבורא יתברך. אתם אלו שבזכותם עוד אלפי יהודים יחזרו לדרך הטובה.

הפעם, כבר לא מוותרים על שנה טובה.

לפרטים ולהצטרפות, לחצו כאן.

תגיות:ישועותסיפורים אישיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה