מעניין

חשבה שהיא בהריון עם תאומים, ואז התגלתה האמת המרגשת

"אני מקווה שאתם רגועים, נינוחים ושאתם מסוגלים לקבל בשלווה את מה שאני הולך לבשר לכם: מזל טוב, יש לכם חמישה עוברים"

אא

כשלורן קנדי מארה"ב ובעלה דיוויד התחתנו, הם ידעו שהם רוצים משפחה גדולה - אלא שזה לא קרה מיד. 

במשך שנה שלימה ציפתה לורן להגשים את חלומה ולהפוך לאמא, אבל ככל שהזמן חלף ושום דבר לא התקדם לכיוון, הם הבינו שהם צריכים להתחיל לחשוב על טיפולי פוריות.

"רציתי לחשוב על זה עוד קצת, וביקשתי מבעלי שנצא לחופשה וכשנחזור נחליט ביחד מה לעשות", משחזרת לורן. "בכל זאת, האופציה להרות שלא בדרך טבעית הייתה לי זרה מדי".

הם יצאו לחופשה עם זוג חברים, ונהנו מאוד - אך דבר לא הכין אותם למה שאמר להם אחד החברים. "אני מרגיש שלמישהו שם למעלה יש תוכניות גדולות בשבילכם. אמנם איני יודע מהן, אבל אני מרגיש שאתם הולכים לקבל משהו טוב".

"באותו רגע, אני זוכרת שרק חייכתי לעצמי בחוסר תקווה", משחזרת לורן. "כבר ניסינו כל כך הרבה דברים, ושום דבר לא עזר. אז לאיזה תוכנית גדולה הוא מתכוון בדיוק? לא ידעתי מה לעשות עד שחזרנו הביתה וקיבלנו ביחד את ההחלטה להתחיל את טיפולי הפוריות - למרות שהייתי סקפטית לגבי אחוזי ההצלחה של זה".

חודשים ספורים לאחר מכן התבשרה לורן שהיא בהריון, וכי ככל הנראה מדובר בתאומים. 

"כבר אז לא היה גבול לשמחה שלנו, הרגשנו שאנחנו עשירים", אומרים השניים. 

אלא שכעבור חודשיים נוספים, כאשר הגיעו לבדיקת אולטרסאונד שגרתית, הפתיע אותם הרופא עם מראה נדיר ביותר ברחם: "אני מקווה שאתם רגועים, נינוחים ושאתם מסוגלים לקבל בשלווה את מה שאני הולך לבשר לכם: מזל טוב, יש לכם חמישה עוברים", אמר להם הרופא. 

לורן ודיוויד היו בהלם. 

"עוד לפני שהספקתי להגיב לזה, הרופא פתאום אמר, 'רגע, רגע, אני רואה כאן עוד משהו. סליחה, לא חמישה. הנה, אני רואה כאן עוד עובר, יש לכם שישה ילדים'", מספרת לורן המופתעת, שכעת עמדה בפני הדילמה הקשה בחייה: האם להביא לעולם את כל ששת הילדים או לא? 

"פתאום נזכרתי בתוכניות הגדולות של המישהו שם למעלה, כמו שאמר לנו אותו חבר, ואמרתי לעצמי שאם זו הייתה התוכנית שלו - מי אני שאחבל בה? החלטנו לנסות להביא את כולם לעולם".

בחדר הלידה חיכתה ללורן סוללת רופאים מיומנים ואנשי צוות, שלשמחתם הצליחו לעמוד במשימה בגבורה ולהוציא מרחמה שישה ילדים בריאים - אנדרו, בנג׳מין, קרוליין, ליה, אליסון, ולוי.

תגיות:הריוןמענייןנשיםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה