חדשות בריאות

1,493 נדבקים חדשים, אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך לעלות

על פי נתוני משרד הבריאות, מצבם של 445 חולים מוגדר קשה, ביניהם 119 מונשמים. ועדת השרים תתכנס אחר הצהריים כדי לאשר הטלת סגר מלא על חלק מהערים האדומות

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון), כי אתמול אובחנו 1,493 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. נתון זה נמוך משמעותית מהממוצע של הימים האחרונים, והוא מיוחס לירידה החדה במספר הבדיקות שפוענחו – 15,837 בלבד. נמשכת העלייה המדאיגה בשיעור הבדיקות החיוביות, שעמד אתמול על 9.8%.

נכון לעכשיו, מספר החולים הפעילים עומד על 26,232, מתוכם 930 מאושפזים בבתי חולים. 445 חולים נמצאים במצב קשה, ביניהם 119 מונשמים. מצבם של 155 חולים מוגדר בינוני.

מפרוץ המגפה, אותרו בישראל 129,349 נדבקים, מתוכם החלימו 102,107. מחצות נפטרו שני חולים נוספים, ומספר הנפטרים הכולל עומד על 1,010.

בתוך כך, בכאן ב' דווח הבוקר על התפרצות קורונה בבית האבות "מרגוע" בחיפה. על פי הדיווח, במקום התגלו 80 נשאים של הנגיף ושני קשישים נפטרו.

ועדת השרים לאזורים מוגבלים תתכנס אחר הצהריים כדי לאשר הטלת סגר מלא על חלק מהערים הנכללות ברשימת הערים האדומות. ברשימה צפויות להיכלל, בין היתר, הערים בני ברק ואלעד, טירה, אום אל-פחם וכפר קאסם.

על פי הדיווח בחדשות 12, הרשויות החרדיות החליטו שלא לשתף פעולה עם הממשלה ומשרד הבריאות בהטלת הסגר עליהן. אמש קיים ממונה הקורונה במגזר החרדי, האלוף (במיל.) רוני נומה, שיחת זום עם ראשי ערים חרדיות המוגדרות כאדומות. ראשי הערים ניתקו את השיחה, לאחר שהבינו כי מדובר בשימוע לפני סגר. ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, תהה: "זה אמור להיות שימוע חוקי על סגר? לא מקובל עליי. שימוע עושים פיזית עם ייצוג משפטי, לא ככה. לא מקובל ולא רציני". בכאן חדשות דווח כי ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, אמר לנומה: "רוני גמזו משחק בך, שולח אותך לסיבוב עלינו. אם ככה היו מקיימים שימוע לראשי ממשלה, הם כבר היו בכלא".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה