חדשות בריאות

גלנט: "פתיחת שנת הלימודים בצל משבר הקורונה – הישג חינוכי וכלכלי"

ראש הממשלה נתניהו ושר החינוך גלנט פתחו את שנת הלימודים בבית ספר ביישוב מבוא חורון. גלנט: "אני מאמין גדול בילדי ישראל ובמתן הזדמנות לכולם"

נתניהו וגלנט, הבוקר (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו וגלנט, הבוקר (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

(עודכן: 11:57)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך יואב גלנט פתחו הבוקר (שני) את שנת הלימודים תשפ"א בבית הספר "נטעים", ביישוב מבוא חורון שבמועצה האזורית בנימין. בביקור השתתפו גם ראש המועצה ישראל גנץ ומזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד.

"בהתרגשות ומתוך תחושת שליחות פתחנו הבוקר את שנת הלימודים התשפ"א, בתום מאמץ מרוכז של כל מערכת החינוך בישראל, בדיוק כפי שהתחייבתי לפני חודשיים", אמר שר החינוך. "הגננות, המורות, המורים והמנהלים שלנו התייצבו באלפי מוסדות חינוך בכל רחבי הארץ, בכלל המגזרים, וקיבלו על עצמם שוב באהבה את המשימה החשובה כל כך של טיפוח העוצמה האמיתית של מדינת ישראל – הילדים שלנו".

"שנת הלימודים נפתחה בצל משבר בריאותי גדול, אבל עצם פתיחתה היא הישג חינוכי וכלכלי כאחד", הצהיר גלנט. "כל ילד החוזר לספסל הלימודים, גם בתנאים המורכבים אשר נכפו עלינו, מאפשר להוריו לצאת לעבודתם כרגיל. החזרה ללימודים היא לכן גם הישג כלכלי חשוב עבור כל בית אב ועבור כלכלת ישראל כולה. נחנך והעצים את ילדי ישראל, ונמשיך וננקוט בכל הצעדים הנדרשים כדי לשמור על בריאות התלמידים וצוותי ההוראה".

"אני מאמין גדול בילדי ישראל ובמתן הזדמנות לכולם. ילד החולם על הצלחה זכאי לקבל את כל שאנו יכולים לתת כדי לסייע בידו. יחד, מתוך תחושת שותפות ואחדות, נעשה הכל על מנת להבטיח שכל ילד וילדה יקבלו את הכלים הנדרשים להם כדי לפרוח, להתפתח ולהצליח", חתם שר החינוך את דבריו.

נתניהו הסביר לתלמידים על נגיף הקורונה ועל חשיבות ההקפדה על הכללים: "בימים נורמליים, היינו מחבקים אתכם כמו שאתם זוכרים בגן. אבל היום לא מותר לחבק, זה השיעור הראשון, אנחנו אומרים את זה. בכל בוקר צריך לזכור שאי אפשר עכשיו להתחבק, צריך לשמור קצת על מרחק וצריך לשמור על מסכה. כי הקורונה זה כמו חרק קטן קטן, שאי אפשר לראות אותו, אבל אם אנחנו לא נזהרים הוא עובר מאחד לשני".

תגיות:מערכת החינוךיואב גלנטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה