חדשות בריאות

בעלי האולמות מאיימים: נקיים אירועים גם ללא אישור

לקראת הדיון בוועדת הכספים על מתווה הפיצוי לענף אולמות האירועים, הודיעה התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים במכתב לראש הממשלה כי בכוונתה לפתוח את הענף החל מט"ו באב גם ללא אישור: "לא נפקיר מאה אלף משפחות שיאבדו את פרנסתם, ולא נפקיר את הזוגות הצעירים שמעוניינים להתחתן ולשמוח בשמחתם"

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים הודיעה, כי בכוונתה לפתוח את ענף האירועים החל מה-5 באוגוסט, "עם או בלי אישור הממשלה". במכתב ששיגרו הבוקר (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקשו יו"ר ההתאחדות נועם לוי והמנכ"ל אבירם אלון את התערבותו המיידית, וזאת על רקע ההצבעה הצפויה במהלך היום בוועדת הכספים של הכנסת על מתווה פיצוי כלכלי. לטענתם, המתווה מתעלם לחלוטין ממצוקת הענף ויוביל לקריסתו הסופית לאחר חמישה חודשים ללא פעילות.

"רגע לפני החלטת ועדת הכספים, ולאור אוזלת היד של ממשלת ישראל, שמביאה להכחדת ענף אולמות האירועים, ולנוכח העובדה שאתם מונעים מאיתנו מכוח צו את פרנסתנו ושוברים את מטה לחמנו, אנו מבינים שאם לא תתערב באופן מיידי, רק אנחנו נוכל לעזור לעצמנו מתוך מחויבות להישרדות שלנו, ומתוך הרצון לסייע לזוגות לקיים את החוזה שנחתם בינינו לבינם", נאמר במכתב. "ענף אולמות האירועים ייאלץ לחזור לעבוד החל מט"ו באב, במתכונת של החתונות המתקיימות כיום ברשות הטבע והגנים וברשויות המקומיות".

לטענת בעלי האולמות, מתווה הפיצוי המוצע לא יאפשר להם לשרוד, שכן הוא אינו מכסה את ההוצאות הקבועות שלהם, ש"ממשיכות לדמם מאז פרוץ מגפת הקורונה". לדבריהם, "מגוחך להשלות את הזוגות שבעזרת המתווה המוצע נוכל להחזיר להם כספים, וכואב לנו הלב עליהם כי הם הלקוחות שנתנו בנו אמון ומעוניינים לקיים את שמחתם אצלנו".

"יש לנו שעות מועטות לפני שהממשלה והכנסת יחרצו את גורלנו, ויחסלו את ענף השמחות של ישראל. אנחנו תלויים בידיך, אדוני ראש הממשלה, וזקוקים לעזרתך המיידית. לא נפקיר מאה אלף משפחות שיאבדו את פרנסתם, ולא נפקיר את הזוגות הצעירים שמעוניינים להתחתן ולשמוח בשמחתם. נעמוד בהתחייבות שלנו כפי שהכנסת החליטה לכפות עלינו".

תגיות:נגיף הקורונהאולמות אירועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה