הנצפים ביותר

הסרטון שאסור להחמיץ, ומכתבה המצמרר של הנפטרת: אלו 10 הסרטונים והכתבות האהובים ביותר

הרב זמיר כהן בסרטון תגובה לשוטרים ולחרדים. מיהו האדם שמאחורי הלבוש השונה? היכנסו וצפו בסרטונים ובכתבות שאהבתם השבוע

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"אנחנו אחים, לא אויבים": הרב זמיר כהן בסרטון תגובה לשוטרים ולחרדים. מיהו האדם שמאחורי הלבוש השונה? בעקבות ההתקלויות האחרונות בין השוטרים לחרדים, הרב זמיר כהן מציג את ההשקפות השונות בעם ישראל, ומבקש: "בואו נכבד איש את רעהו". הגולשים לא נשארו אדישים למראה הסרטון המושקע והמילים הנוגעות:

 

"מי רוצה להאכיל יהודים?" הרב זמיר כהן בסרטון תגובה על פרשת רוי בוי והיהודים באים. בעקבות המתקפה התקשורתית על השחקן רוי בוי, שתועד כשהוא מציע לילדיו "להאכיל בדואי", הרב זמיר כהן תוהה מדוע לא רועשת הארץ על כך שתוכנית הסאטירה "היהודים באים" מבזה במשך שנים שם שמיים ולועגת לגדולי האומה היהודית: "כשראיתי זאת, לקחתי מספריים ועשיתי קריעה בבגד". הסרטון שיקרע גם לכם את הלב:

 

"אשר יגורתי בא": מכתבה המצמרר של הגננת שנפטרה מקורונה. שבועיים לפני שנפטרה כתוצאה מסיבוכי הקורונה, התריעה הגננת שלווה זלפריינד, בקבוצת הווטסאפ של הורי ילדי הגן, על הזלזול בהנחיות הבידוד: "לי זה כבר לא משנה ממי נדבקתי ומי הפר בידוד, אבל אני פשוט מתחננת ומבקשת עבור הסבים והסבתות, השכנים והדודים המבוגרים שמקיפים אותנו ולא מגיע להם למות"להמשך קריאה, לחצו כאן.

אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

 

נכנסתי לבידוד כמה פעמים. במה להתחזק? מה אפשר לעשות לרפואת החולים, ולשמירה על הבריאים שלא יחלו? תשובותיו החד משמעיות של הרב חיים קנייבסקי. לקריאהלחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

מקסיקו: חולת קורונה התעוררה מקומה אחרי 21 יום, וגילתה את ההפתעה של חייה. כשדיאנה פאולה אנגולה התעוררה מתרדמת לפני כשבוע, דבר לא הכין אותה להפתעה שציפתה לה: תינוקת שנולדה 14 שבועות מוקדם מן הצפוי בניתוח קיסרי, לאחר שאמה אושפזה בבית החולים כשהיא מאובחנת עם נגיףCOVID-19להמשך קריאה, לחצו כאן.

הצוות הרפואי בבית החוליםהצוות הרפואי בבית החולים

 

מה לעשות בשעת מגיפה, וממה יש להיזהר במיוחד? דבריו של האר"י הקדוש. לקריאה לחצו כאן.

קבר הארקבר האר

 

גיבור היום: התקוטט עם דוב במטבח ביתו - כדי להגן על ילדיו שישנו בחדר הסמוך. אב לשני ילדים קטנים כמעט קיפח את חייו לאחר שהתקוטט עם דוב חום גדול, שחדר למטבח ביתו בחיפוש אחר מזון. לקריאה לחצו כאן.

האב שהתקוטט עם הדובהאב שהתקוטט עם הדוב

 

שני הורים, 7 ילדים וארבעה ימים במסע לישראל מבוליביה – והכול בשביל הברית. איציק וחיה קופצ'יק מנהלים את בית חב"ד בלה-פז, בוליביה, אחת הערים המסוגרות בעולם. לאחר לידת בנם, הם פתחו במסע מורכב עם שבעה ילדים כדי להביא אותו לברית אברהם אבינו בישראל (צילום: חדשות 12). צפו:

 

מרגש: הילד המתוק הזה לא ישכח בחיים את מסיבת הסידור שלו. המשפחה נדבקה בקורונה והילד המתוק הזה הפסיד את מסיבת הסידור שלו. את מה שהוריו עשו בשבילו הוא לא ישכח לעולם. צפו

 

מטורף: לסרטון העוגות הזה יש למעלה מ-50,000,000 צפיות. עוגת ממתקים, עוגה שעשויה מעוגיות ועוגת מרשמלו הן רק חלק מהעוגות המטורפות בסרטון הזה. הן אולי לא מפוסלות מבצק סוכר אבל מרשימות ונראות נהדר. צפו

 

תגיות:10 הסרטוניםהנצפים ביותר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה