חדשות בריאות

חודשיים לאחר ההדבקה ההמונית: מסיבת סיום בתיכון הגימנסיה – ללא מסכות

תלמידי כיתות י"ב ומורים בתיכון הגימנסיה העברית בירושלים, בו אירעה התפרצות קורונה המונית, חגגו מסיבת סיום שנה ללא הקפדה על ריחוק חברתי ועטיית מסכות. מנהל בית הספר: "עשינו מאמצים מרובים לשמור על מסכות וריחוק"

תיכון הגימנסיה העברית בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)תיכון הגימנסיה העברית בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

עשרות תלמידים ומורים מכיתות י"ב בתיכון הגימנסיה העברית בירושלים נפרדו אמש (ראשון) מספסל הלימודים במסיבת סוף שנה. מתיעודים שפורסמו ברשת, עולה כי במקום לא נשמרו הנחיות הריחוק החברתי, וכי משתתפים רבים – ביניהם גם מורים – לא עטו מסכות.

בגלי צה"ל – בו נחשף האירוע לראשונה – דווח כי בתום המסיבה יצאו תלמידים רבים לחגוג בשוק מחנה יהודה, וכי גם שם לא הייתה הקפדה על עטיית מסכות ושמירת מרחק.

כזכור, התיכון בשכונת רחביה בבירה עלה לפני חודשיים לכותרות, בעקבות ההידבקות ההמונית של תלמידים ומורים בקורונה – אירוע שבישר על תחילת גל הקורונה השני. 129 תלמידים ו-19 מורים נדבקו בנגיף. לאור שיעורי התחלואה הגבוהים בבית הספר, הוחלט על סגירתו.

מנהל הגימנסיה, דני ליבוביץ', מסר בתגובה כי לא מדובר היה במסיבה, אלא בטקס סיום הלימודים של המחזור המסיים. לדבריו, הטקס נערך על פי הכללים, שכללו עטיית מסכה, מדידת חום בכניסה והצהרת בריאות. הוא ציין כי התלמידים הגיעו בקבוצות נפרדות, בהפרשים של 40 דקות בין קבוצה לקבוצה, כדי למנוע מפגש ביניהן. עוד נטען, כי לאחר קבלת תעודות הגמר, יצאו התלמידים ל"פעילויות סיכום, בהרכבים של פחות מכיתה", שנערכו ב"מעגל בשטח הפתוח".

"עשינו מאמצים מרובים לשמור על מסכות וריחוק", הוסיף המנהל. "גם לתלמידי י"ב בגימנסיה, ואולי בפרט להם אחרי הטלטלה שעבר בית הספר, מגיע להיפרד ולסיים את לימודיהם הכי טוב שאפשר בהתחשב במגבלות ובמותר".

תגיות:נגיף הקורונההגימנסיה העברית בירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה