חדשות בריאות

השחקן ליאור כלפון: "הקורונה אינה שפעת, זה וירוס מרושע"

כלפון בן ה-47, שנדבק בקורונה ומאושפז בבית החולים הלל יפה, עדכן על מצבו הבריאותי ותקף את המזלזלים בחומרתו של הנגיף: "זו לא שפעת, זו האמא המפלצתית של השפעת!"

כלפון (מתוך עמוד הפייסבוק שלו)כלפון (מתוך עמוד הפייסבוק שלו)
אא

השחקן ליאור כלפון, שנדבק בקורונה ואושפז בתחילת השבוע שעבר בבית החולים הלל יפה בחדרה, כתב פוסט חריף בפייסבוק, בו – בנוסף לעדכון על מצבו הרפואי – מתח ביקורת נוקבת על מי שמקלים ראש בחומרתו של נגיף הקורונה.

"לצערי אני עדיין מאושפז במחלקת קורונה בהלל יפה, עוד לא יצאתי מזה. אבל אני מאוד משתפר ונלחם בכל יום", פתח כלפון. "אני מטופל בסטרואידים, קוקטיילים של תרופות, חמצן וזריקות לבטן. המדדים שלי משתפרים, תודה לאל, והרופאים אופטימיים לגביי. הם עושים עבודה מצוינת כאן".

כלפון בן ה- 47 הוסיף, כי הוא "עדיין מרגיש כמו זומבי קצת ולא מאופס, ועדיין בשתיקה כמעט מוחלטת כדי לא לעורר את השיעולים הרבים שעדיין ממשיכים לצערי".

בהמשך הפוסט התייחס כלפון לדברים שאמר פרופ' יורם לס, אחד הקולות הבולטים מבין המזלזלים בנגיף, שזוכים להדהוד תקשורתי: "פרופ' לס טוען שהקורונה שלי היא כמו השפעת שהייתה לאחייניתו, ושמדובר רק בשפעת. הכעיס אותי מאוד לשמוע את זה, כי חליתי בשפעת המון פעמים בחיים שלי אבל מעולם לא פגעה בי שפעת בצורה כזו, שאני כבר למעלה משבועיים בעולם אחר ומטופל בכאבים אדירים. זו לא שפעת, פרופ' לס היקר, זו האמא המפלצתית של השפעת!".

"המחלה פוגעת בצורות שונות, יש כאלה בצורה קלה יותר שבאמת מזכירה שפעת ויש כאלה מסכנים במצבים יותר קשים ממני. לאורך התקופה כאן אני רואה אותם במחלקה שלי, אנשים מבוגרים, מסכנים שיכולים להיות סבא וסבתא של כל אחד מאיתנו, והם מבודדים כאן בסבל שלהם. אבל יש גם צעירים כמוני ללא מחלות רקע בכלל. אז אל תקטין ואל תזלזל בבקשה, פרופ' לס, ממה שאנחנו עוברים כאן במלחמה היומיומית שלנו. אתה עצמך לא חווית את המחלה מעולם, ומאחל לך שלא תחווה".

"אבל שפעת זה לא! זה וירוס מרושע שמתעתע ונותן לך תחושה לפעמים שהנה התגברת עליו, אבל אז מפתיע ומפיל אותך שוב בחוסר אונים", הבהיר כלפון. "שמעתי גם שכבר הרגו אותי אתמול בכמה שמועות מיותרות שגרמו לקרובים אליי לדאוג לי מאוד, אז תודה לאל אני כאמור עדיין כאן".

בהמשך התייחס כלפון לגל השמועות שנפוץ בעקבות הדיווחים על מחלתו ואשפוזו: "הבנתי גם שיש קונספירציות מגוחכות, שהממשלה משלמת לי כדי להיות פרזנטור של המחלה ואני בכלל לא חולה ולא מאושפז. מי אתם, כל אותן נשמות טובות ומשועממות שמפזרות את השמועות האלו? בבקשה תמצאו לכם חיים, ותפזרו אנרגיה טובה מסביב ולא שטויות. מנהל הבנק שלי היה שמח לראות משהו מהממשלה, כי לא ראיתי כלום מעולם – לא פעימה ראשונה, לא שנייה ולא אחרונה".

"תמשיכו בבקשה להתפלל בשבילי ותשמרו על עצמכם. שימו מסכות, תשמרו מרחק. זו מחלה אמיתית לחלוטין, ואני ההוכחה הכואבת לכך", חתם כלפון את דבריו.

תגיות:נגיף הקורונהליאור כלפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה