חדשות בריאות

לאחר שאחד מיועציו נדבק בקורונה: השר רפי פרץ נכנס לבידוד

לשכתו של השר לענייני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, מסרה כי אחד מיועציו קיבל תשובה חיובית לקורונה. השר, יועצים נוספים ועובדים במשרד ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית

הרב רפי פרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הרב רפי פרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

השר לענייני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, נכנס הבוקר (חמישי) לבידוד, לאחר שאחד מיועציו קיבל תשובה חיובית לבדיקת קורונה. יועצים נוספים של השר ועובדים במשרד, שבאו במגע עם היועץ שנדבק בנגיף, ישהו אף הם בבידוד.

מלשכתו של הרב פרץ נמסר, כי הפעם האחרונה בה היועץ שהה עם השר הייתה ביום שלישי שעבר: "מתוך אחריות לבריאות הציבור ועד להשלמת החקירה האפידמיולוגית, הודיע השר רפי פרץ כי הוא ייכנס לבידוד עד לסיום החקירה. השר מרגיש טוב, הוא יעבור בדיקת קורונה ויפעל על פי ההנחיות של משרד הבריאות".

כזכור, שר הביטחון בני גנץ נכנס אתמול בבוקר לבידוד, בשל חשד שנחשף לחולה קורונה. ממשרדו נמסר, כי "בשל חשד לחשיפה לחולה קורונה ביום א' האחרון בשעות הערב, מתוך רצון ואחריות להימנע מסיכון בהדבקה ולאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, החליט שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ להיכנס לבידוד, עד לביצוע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית". בהמשך עדכנו במשרד הביטחון, כי האדם אליו נחשף גנץ הינו "חבר משפחה". עוד נמסר, כי בביתו של גנץ "יותקנו בשעות הקרובות אמצעים שיאפשרו לו למלא את תפקידו".

שר נוסף הנמצא בבידוד הינו השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה. השר הודיע בסוף השבוע על כניסתו לבידוד, וזאת לאחר שמפקד משמר הגבול, ניצב יעקב שבתאי, אובחן כחולה קורונה. ממשרדו של אוחנה נמסר, כי בשבועיים האחרונים הוא פגש פעמיים במפקד מג"ב, אולם לא שהה בקרבתו באופן המחייב בידוד על פי הכללים הנהוגים: "יחד עם זאת, ובמטרה למזער סיכונים, הוחלט בעצה אחת עם מנכ"ל משרד הבריאות כי השר אוחנה ייכנס לבידוד עד ליום ראשון הבא". השרה לשוויון חברתי וגמלאים, מירב כהן, נכנסה ביום ראשון לבידוד, בעקבות מידע על כך שסייעת בגן של בתה אובחנה כחולת קורונה. הבת נכנסה לבידוד, כמתחייב, ומלשכתה של כהן נמסר כי "השרה החליטה לנקוט במשנה זהירות ולהיכנס גם כן לבידוד עד אשר יתקבלו תוצאות הבדיקה של בתה".

תגיות:הרב רפי פרץנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה