חדשות בריאות

מרכז המידע: מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 332

חולה קורונה בן 78, שסבל ממחלות רקע רבות, נפטר בבית החולים הלל יפה. על פי נתוני מרכז המידע, אתמול אובחנו 817 נדבקים חדשים. 84 חולים נמצאים במצב קשה. מגבלות ההתקהלות החדשות נכנסו הבוקר לתוקף

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חולה קורונה בן 78 נפטר הלילה (שני) בבית החולים הלל יפה בחדרה. מספר הקורבנות שגבה הנגיף עלה בכך ל- 332. מבית החולים נמסר, כי החולה סבל ממחלות רקע רבות, וכי הוא הגיע מבית החולים שוהם במצב קריטי.

על פי הנתונים המעודכנים שנמסרו הבוקר ממרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, אתמול אובחנו בישראל 817 נדבקים חדשים. 11,664 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 84 במצב קשה. ביממה שחלפה בוצעו 17,752 בדיקות לאבחון קורונה.

קצב הגידול היומי בתחלואה עומד על 8%. אם קצב זה יישמר, מספר החולים הפעילים יוכפל בתוך עשרה ימים. מוקדי התחלואה ה'אדומים' ביממה האחרונה ממשיכים להיות באשדוד ובלוד. רשימת המוקדים הפעילים הנוספים מתרחבת, והיא כוללת את: קריית מלאכי, ביתר עילית, בני ברק, מודיעין עילית, ירושלים, תל אביב, כפר קאסם, כפר קרע וערערה שבנגב.

ועדת הקורונה אישרה אתמול את הצו שהתקבל בממשלה, המטיל מגבלות חדשות על התקהלויות. הצו נכנס לתוקף הבוקר בשעה 8:00, והוא כולל הגבלה של 50 משתתפים על התקהלות באולמות ובגני אירועים, בבתי תפילה ובמועדונים. התקהלות אחרת במקום פתוח מוגבלת אף היא ל- 50 משתתפים, ובמקום סגור מותרת עד 20 איש בלבד.

הממשלה תתכנס היום לישיבה נוספת, וצפויה לקבל החלטות על הגבלות נוספות. בין היתר תעלה לדיון דרישת משרד הבריאות להגביל את מספר השוהים במסעדות ל- 50 – צעד הזוכה להתנגדות חריפה של בעלי המסעדות, הטוענים כי הוא יוביל לקריסת הענף. החלטת הממשלה בסוגיה תובא אף היא לאישור ועדת הקורונה.

על רקע העלייה התלולה בתחלואה, ובעקבות הנחייתו של שר הביטחון בני גנץ, נפתחו אתמול שתי מלוניות קורונה נוספות: מלונית אחת בתל אביב, המיועדת ברובה לעובדים זרים, ומלונית בניר עציון המיועדת ברובה לציבור החרדי.

בתום הערכת מצב שקיים במשרד הביטחון, הורה גנץ להרחיב את מספר בתי המלון המיועדים לחולי הקורונה הנמצאים בבידוד. בימים הקרובים צפויות להיפתח שתי מלוניות נוספות, שלפחות אחת מהן תהיה מותאמת לציבור החרדי.

ממשרד הביטחון נמסר, כי במלוניות הקורונה שוהים – נכון לעכשיו – 1,463 חולים. בימים הקרובים, ניתן יהיה לקלוט עוד 2,000 חולים במלוניות הקיימות ובאלו שייפתחו.

תגיות:נגיף הקורונהמרכז המידע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה