חדשות בריאות

בני ברק: מערך אכיפה ייעודי במוסדות חינוך – "אפס סבלנות להפרת ההנחיות"

ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, הביא לאישור החלטה על תגבור צוותי הפיקוח העירוניים והקמת מערך אכיפה ייעודי שיאכוף את הנחיות הקורונה על מוסדות החינוך הפרטיים והישיבות. מוסדות חינוך וישיבות שיפרו את הנחיות הקורונה - ייסגרו מיידית

ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין (צילום: פלאש 90)ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין (צילום: פלאש 90)
אא

עירית בני ברק אישרה הבוקר (רביעי) בישיבת חירום שורה של צעדים חריגים לבלימת קצב ההדבקה בקורונה, וזאת על רקע העלייה בשיעור התחלואה בעיר. בישיבת סגני ראש העיר והנהלת העירייה, הביא ראש העיר אברהם רובינשטיין לאישור החלטה על תגבור צוותי הפיקוח העירוניים. בנוסף, יוקם מערך אכיפה ייעודי, שיזכה לתגבור מערים נוספות, ויאכוף את הנחיות הקורונה על מוסדות החינוך הפרטיים והישיבות.

במסגרת המערך החדש, מוסדות שיימצאו בהם ליקויים והפרות של הכללים כפי שנקבעו – ייסגרו מיידית בצו מנהלי עירוני. כמו כן, ייסגרו גם מוסדות שנמצא בהם חולה קורונה מאומת וקיים חשש להדבקה בקרב אנשי המוסד.

בראש מערך הפיקוח והאכיפה יעמדו שלושה רופאים, שלושה נציגי ציבור מטעם העירייה, נציגי משטרת ישראל והשיטור העירוני. במטרה לאפשר את האכיפה ההדוקה, החליטה העירייה לתגבר באופן משמעותי את צוותי מערך האכיפה בעיר. התגבור ייעשה, בין היתר, על בסיס סיוע בפקחים מערים אחרות, שנרתמו לסייע.

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, אמר: "בתוך זמן קצר יצאו צוותי פיקוח משולבים, במטרה לאכוף את ההנחיות של משרד הבריאות. המדיניות בבני ברק היא אפס סבלנות לכל הפרה של תקנות הקורונה. נמשיך לשמור על החוקים ולעצור את התחלואה ככל שנידרש".

על פי נתוני משרד הבריאות, בשלושת הימים האחרונים התגלו בעיר 141 חולים חדשים – שיעור גידול של 4.1%. שיעור התחלואה בפועל עומד על 304 חולים ל- 100 אלף נפש. לבקשת העיריה ומשרד הביטחון, תוגברו מספר המלוניות המציעות לינה לחולים שיעזבו את העיר. מלון ניר עציון פתח היום בפעם השנייה את שעריו לטובת חולי קורונה מהציבור החרדי.

תגיות:בני ברקנגיף הקורונהאברהם רובינשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה