פעילות הידברות

שומרים על תזונה נכונה: זו המודעה שזכתה בפרס

המון מודעות הגיעו לתחרות הגרפיקאים #9, שעסקה בנושא תזונה בריאה, אך רק אחת יכולה לזכות בפרס. צפו במודעות שהגיעו למקומות הראשונים

  • ב' תמוז התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

גל עצום של מודעות הגיעו למערכת הידברות לתחרות הגרפיקאים התשיעית במספר, שעסקה בנושא תזונה נכונה. הנושא כנראה חשוב לרבים, שרצו לשתף בתובנות חשובות ולהשקיע בהסברה. הפעם היה קשה במיוחד לבחור את המודעה הזוכה מבין עשרות המודעות היפהפיות והאיכותיות שפורסמו, אך הבחירה צריכה להיעשות. אלו חמש המודעות שהגיעו למקומות הראשונים

למקום החמישי הגיעה המודעה של בנימין בלום – מודעה שהעלתה חיוכים על פניהם של כל אלה שראו אותה. בלי הרבה מילים, המודעה מעבירה את מה שצפוי למי שמקפיד על תזונה בריאה, לעומת מי שאינו עושה זאת.

 

למקום הרביעי הגיעה המודעה של גולש אנונימי – גם כאן, בגרפיקה איכותית ובמינימום מילים, מועבר המסר החזק של האנרגיה שאנו מקבלים מן התזונה הבריאה.

 

למקום השלישי הגיעה המודעה של ירוק מנטה – מה עושה לנו האוכל שאינו בריא, ולאן הוא מוביל אותנו? מודעה שממחישה היטב את המסר שמופיע בה: "תיזהר שמה שאתה אוכל לא יאכל אותך".

 

למקום השני הגיעה המודעה של מיכלי עדני – תמיד יש דרך אחרת, בריאה יותר. מודעה שמעבירה את ההומור ברצינות (או את הרצינות בהומור), ומראה לנו איך בקצת יצירתיות, אפשר להפוך את התזונה שלנו לבריאה יותר.

 

ובמקום הראשון... המודעה של רינת שומרון – מודעה ובה צלחות צבעוניות ומפתות, אך ההבדל ביניהן ברור. אז מה עדיף, רעיל או בריא?

הזוכה מוזמן/ת לפנות למייל support@htv.co.il לקבלת הפרס, 250 ₪ לרכישת סדנאות בקמפוס היהודי.

תודה לכל המשתתפים ששלחו מודעות לתחרות. תודה לזוכה רינת שומרון גם על המודעה המבדילה בין אושר רגעי לאושר אמתי; תודה למלכיאל יוסף על המודעה שמשווה בין אכילה למלחמה, ומזכירה לנו להיות בצד הנכון; תודה לתהילה עדינה שמעודדת אותנו במודעתה להיות צעירים לנצח; תודה לבת שבע דנדקר על מודעה פשוטה אך חזקה, המזכירה לנו לאכול נכון כדי שלא נתחרט אחר כך; תודה לעדו בר טוב על המודעה המזכירה לנו לאכול ירקות, בשביל הבריאות; תודה ליראת שבתאי על המודעה המזהירה אותנו מפני התוצאות של הפרזה באכילה; תודה למקפצה כהן על המודעה שמסבירה בחכמה שהבריאות שלנו איננה משחק ילדים; תודה לשולה כלפה שמדגישה כי תזונה בריאה היא יסודות חזקים לבניין גופנו; תודה לרות גדניאן על שלוש מודעות המעודדות אותנו לשנות הרגלים ולשמור על הבריאות, להיזהר מתוצאותיה של אכילה לא מבוקרת, ולזכור שבתזונה מנצחים דווקא כש"מפסידים"; תודה לאלישבע ר. על מודעה שאומרת בפשטות ש"טבעי שזה בריא"; תודה להודיה עוז המביאה את דברי הרמב"ם על התועלת שבאכילה בריאה, ובמודעה נוספת – את דברי המפרשים על פרשת הנזיר; תודה לשרהלה צדוק על מודעה שמבהירה את ההבדל בין מה שאנחנו רוצים למה שעושה אותנו מרוצים; תודה לשרה קורט הממליצה לנו להימנע מפיתויים וליהנות מאוצרות הטבע; תודה לאפרת המביאה במודעתה ציטוט של לואי פסטר בשבח התזונה הטבעית; תודה ליהל עמר על מודעה שבמסר חד (תרתי משמע) מדגישה שעלינו לאכול כדי לחיות, ולא להיפך; תודה לאורטל בורוכוב המזכירה לנו לא להשחית את גופנו; תודה לנעמי חדד המעודדת אותנו להשתחרר מן הכלא של המאכלים הלא בריאים; תודה ליראת אורן המזכירה לנו שתזונה נכונה היא עניין של החלטה, ובמודעה נוספת – כי אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה; תודה לאלחנן לביא על מודעה האומרת בפשטות כי תזונה בריאה פירושה חיים בריאים; תודה לאודליה מחפוד שבמודעה ברורה מזכירה לנו שהדרך הנכונה בתזונה היא תמיד דרך האמצע; תודה לאוראל לוגסי על מודעה מחויכת המעודדת מעבר לתזונה בריאה; תודה לאלינה איילה בורנשטיין על מודעה המדברת על "שומר פיו ולשונו" במובן מילולי; תודה לאסתר מימון המזכירה שכשיש בריאות – יש תקווה; תודה לאפרת עובדיה על מודעה המזכירה לנו כמה יתרונות בריאותיים יש לירקות; תודה לגרפיקת D.H על מודעה שמעודדת אותנו לאכול נכון ולגדול נכון; תודה לחן תחיה כהן, על מודעה המשפיעה עלינו לבחור אם לנצח ב"משחק" או להפסיד בו; תודה לחנוך ניידר על שתי מודעות שמעודדות אותנו בפשטות – לאכול בריא; תודה לחני פרידמן על מודעה שגם מזכירה את השלבים החשובים בדרך לתזונה בריאה; תודה לליאורה ברק וולפה על מודעה המעודדת אותנו להקשיב ללב שלנו, תרתי משמע; תודה לנועה עובדיה המביאה את דברי הרמב"ם ומעודדת אותנו להתרחק מהצורך ברופאים; תודה לסיגל כהן המביאה במודעתה את פירמידת המזון שהיא מגן לחיים; תודה לעודד כהן שמכוון אותנו לאכול בריא בשביל הבורא; תודה לשרה דדו על שתי מודעות המבהירות כי תזונה נכונה משנה חיים; תודה לתהילה היון המדגישה במודעתה כי תזונה נכונה תורמת לבריאות הנפש והגוף; תודה לתמר בנימין המעודדת אותנו לעלות על הפירמידה הנכונה; ותודה לעופר כבדיאל המזכיר כי ברי(א) ושמא – ברי(א) עדיף.

תחרות הגרפיקאים הבאה תיפתח בעז"ה בעוד מספר שבועות. עקבו אחר הפרסומים.

תגיות:תחרותתזונה נכונהגרפיקאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה