חדשות בריאות

תלמידי פתח תקווה יעברו ללמידה מרחוק עד סוף השנה

המתכונת החדשה תיכנס לתוקפה החל מיום ראשון, ובמסגרתה יעברו תלמידי כיתות ה' עד י' ללמידה מרחוק, בעוד ששאר תלמידי היסודי יעברו ללמידה מותאמת במתכונת קפסולות, ואילו תלמידי ה'-ו' יעברו ללמידה מקוונת. תלמידי חטיבות הביניים וכיתות י', בהם תלמידי כיתות ז'-י', יעברו ללמידה מקוונת עד לסוף שנת הלימודיםו במידת הצורך יתבצעו תגבורים בקבוצות קטנות בבתי הספר

אילוסטרציה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אא

עיריית פתח תקווה הודיעה היום (חמישי) כי תעביר את כל תלמידי כיתות ה' עד י' במוסדות החינוך בתחומה למתכונת למידה מרחוק עד לסיום שנת הלימודים. לפי הודעת העירייה, ההחלטה התקבלה בשל העלייה בשיעור התחלואה במסגרות הלימודיות ובמטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה ולשמור על בריאות התלמידים וצוותי ההוראה. המתכונת החדשה תיכנס לתוקפה החל מיום ראשון. לצד זאת, בתי הספר יישארו פתוחים והמורים ימשיכו ללמד.

ראש העיר גרינברג, בשנה שעברה (צילום: פלאש 90)ראש העיר גרינברג, בשנה שעברה (צילום: פלאש 90)

שאר תלמידי היסודי – כיתות א'-ד' – יעברו ללמידה מותאמת במתכונת קפסולות, ואילו תלמידי ה'-ו' יעברו ללמידה מקוונת. תלמידי חטיבות הביניים וכיתות י', בהם תלמידי כיתות ז'-י', יעברו ללמידה מקוונת עד לסוף שנת הלימודים ובמידת הצורך יתבצעו תגבורים בקבוצות קטנות בבתי הספר. באשר לתלמידי התיכון נקבע כי הם ימשיכו בהכנות למבחני המתכונת והבגרויות ויגיעו לבתי ספר על פי הצורך.

המדיניות החדשה באה בתום התייעצות שערך ראש העיר רמי גרינברג יחד עם ראש מינהל החינוך רון כץ ומנהל מינהל החינוך רמי הופנברג. גרינברג מסר כי ההחלטה נועדה למנוע המשך התפשטות נגיף הקורונה ולעצור את העלייה בתחלואה. "חשוב להבין שנגיף הקורונה עדיין כאן ויש להקפיד הקפדה יתרה על כל הנחיות משרד הבריאות לרבות חבישת מסכה, שמירה על היגיינה ושמירה על מרחק. לצערי השנה אנו לא מסיימים בחגיגות וטקסים אלא מציינים את סיום הלימודים באופן צנוע ומקוון, בהזדמנות זו אני מאחל לכולם חופשה נעימה בקיץ ובריאות איתנה", אמר.

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך, רון כץ, הוסיף: "נתוני התחלואה לא הותירו לנו ברירה אלא לעבור ללמידה מקוונת בכל הכיתות הבוגרות". הוא אמר כי המנהלים והמנהלות יעדכנו את התלמידים וההורים לגבי הפרטים של מערכת השעות המקוונת, איסוף החפצים מהלוקרים, חלוקת התעודות בסוף השנה וכדומה.

תגיות:פתח תקווהמערכת החינוךקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה