חדשות בארץ

עובד בלשכת נתניהו חלה בקורונה, נבדק אם באו במגע

העובד שהה בסביבת נתניהו במוצאי השבת, כאשר טיפל במערכת ההגברה לקראת הצהרתו לתקשורת של ראש הממשלה בעניין התפשטות הנגיף. נשקלת הכנסתם לבידוד גם של שר האוצר ישראל כץ ושר החינוך יואב גלנט, שהשתתפו באותה מסיבת עיתונאים

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד ראש הממשלה הודיע הערב (שני) כי עובד במשרד אובחן כחולה קורונה. בהודעת המשרד נאמר כי ברגעים אלה מבוצעת חקירה אפידמיולוגית כדי לקבוע האם החולה, מנהל אחזקה, בא במגע עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בחקירה הראשונית עלה כי העובד שהה בסביבת נתניהו במוצאי השבת, כאשר טיפל במערכת ההגברה לקראת הצהרתו לתקשורת של ראש הממשלה בעניין התפשטות הנגיף. על פי הפרסומים, נשקלת הכנסתם לבידוד גם של שר האוצר ישראל כץ ושר החינוך יואב גלנט, שהשתתפו באותה מסיבת עיתונאים.

אם נתניהו ייאלץ להיכנס לבידוד, זו תהיה הפעם השלישית שלו לעשות כן. בסוף חודש מרץ נכנס נתניהו לבידוד לאחר שהיועצת שלו, רבקה פאלוך, אובחנה חיובית לנגיף. בלשכתו מסרו כי עבר שתי בדיקות קורונה, בהן הוא נמצא שלילי לנגיף. עם פרסום הידיעה בלשכתו מיהרו להבהיר כי עוד קודם לאבחון הנגיף אצל פאלוך, נתניהו וסביבתו שמרו על כללי הריחוק הפיזי בהתאם להנחיות משרד הבריאות. אולם, יומיים לאחר מכן, כאשר יצא כבר מהבידוד, אובחן שר הבריאות יעקב ליצמן כחולה קורונה, מה שהוביל את משרד הבריאות להורות לראש הממשלה להיכנס שוב לבידוד למשך כשבוע.

משרד הבריאות עדכן הערב כי ביממה האחרונה אובחנו בישראל 98 חולי קורונה חדשים, זאת, לעומת 59 שנמצאו אתמול. בפרק זמן זה החלימו 86 בני אדם. סך כול הנשאים הפעילים עומד על 2,006, בהם 29 מונשמים ו-32 במצב קשה. אתמול נערכו 5,483 בדיקות לזיהוי הנגיף.

תגיות:קורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה