חדשות בארץ

יש הסכם: קייטנות החופש הגדול עד ל-6 באוגוסט

לפי משרד ראש הממשלה, התכנית להפעלת בתי הספר והגנים במהלך החודשים יולי-אוגוסט תגיע להיקף תקציב של כ-700 מיליון שקל, שהוקצו במטרה לסייע להורים העובדים ולהחזיר את המשק לפעילות מלאה, וכן "נועד גם כדי לאפשר את השלמת הפערים החינוכיים והלימודיים שצברו התלמידים במהלך משבר הקורונה"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

שנת הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים תוארך עד ל-13 ביולי, ומיד לאחר מכן תופעל קייטנה חינוכית עד שעות אחר הצהריים בגני הילדים ובכיתות א'-ב', ובמתכונת רגילה לכיתות ג'-ד' עד ל-6 באוגוסט – כך סוכם הערב (שלישי) בדיונים מול משרד ראש הממשלה, משרד החינוך ומשרד האוצר עם מרכז השלטון המקומי. מי שיהיה אחראי לנושא אלו לא יהיו עובדי ההוראה של משרד החינוך אלא העיריות.

לפי משרד ראש הממשלה, התכנית להפעלת בתי הספר והגנים במהלך החודשים יולי-אוגוסט תגיע להיקף תקציב של כ-700 מיליון שקל, שהוקצו במטרה לסייע להורים העובדים ולהחזיר את המשק לפעילות מלאה, וכן "נועד גם כדי לאפשר את השלמת הפערים החינוכיים והלימודיים שצברו התלמידים במהלך משבר הקורונה". עוד נמסר כי הארכת שנת הלימודים ודחיית היציאה לחופש הגדול תאפשר להורים להמשיך בעבודתם הסדירה, תחסוך הוצאות רבות של משקי הבית על קייטנות ותסייע להתאוששותו של המשק מהמשבר.

בשבועיים האחרונים אובחנו שלוש מורות וארבעה תלמידים בגני ילדים ובכיתות ב׳ ו-ג׳ בעיר רחובות בנגיף הקורונה. אחת התלמידות שנדבקה בנגיף הדביקה גם את אחיה הקטן הלומד בעיר, ותלמיד נוסף הדביק את אחותו, הלומדת בבית ספר אחר בעיר. לאחר מקרים נוספים בעיר, משרד הבריאות הכניס את רחובות לרשימת הערים המוגדרות כמוקדי סיכון.

בימים האחרונים התגלו מקרים נוספים של הידבקות בקורונה במוסדות חינוך ברחבי הארץ, בעקבות החלטת הממשלה להחזיר את מערכת החינוך לפעילות רגילה בכל המוסדות - ללא חובת בדיקות חום, ללא חובת שמירת מרחק, ועם חובת חבישת מסיכות חלקית, שבוטלה לגמרי השבוע בעקבות גל החום.

תגיות:קורונההחופש הגדול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה