חדשות בריאות

משרד הבריאות: מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 276

בבית החולים הלל יפה נפטר חולה בן 80, שסבל ממחלות רקע ואושפז לפני כ- 10 ימים במצב קשה. שר הבריאות הנכנס, יולי אדלשטיין, התחייב להשקיע את כל המשאבים הדרושים כדי להיערך לגל קורונה נוסף

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הערב (שני), כי למניין לרשימת קורבנות נגיף הקורונה נוספו 4 בני אדם. בכך עלה ל- 276 מספר החולים שנפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף. מבית החולים הלל יפה בחדרה נמסר על פטירתו של חולה בן 80, עם מחלות רקע, שאושפז לפני כ- 10 ימים במצב קשה מאוד.

מנתוני משרד הבריאות עולה, כי מאז אמש נוספו 26 בני אדם לרשימת הנדבקים בנגיף, שמספרה הכולל מאז ראשית ההתפרצות עומד על 16,643. ביממה האחרונה החלימו 311 חולים נוספים, ובכך הגיע מספר המחלימים ל- 13,253.

מתוך 3,114 החולים הפעילים, 52 נמצאים במצב קשה, ו- 42 מחוברים למכונות הנשמה. מצבם של 39 חולים מוגדר בינוני. קצב ההדבקה עומד על הכפלת מניין החולים בכל 44 ימים.

במשרד הבריאות נערך היום טקס חילופי השרים. שר הבריאות הנכנס, יולי אדלשטיין, הצהיר כי בכוונתו להשקיע את כל המשאבים הדרושים לשם היערכות לגל קורונה נוסף. "אלחם על כך שמערכת הבריאות תתייצב במקום הראשון בחלוקת העוגה התקציבית", הוסיף.

אדלשטיין התייחס לביקורת שהוטחה בשר הבריאות היוצא, יעקב ליצמן, בנוגע להתנהלותו במשבר הקורונה: "חטפת מתקפות רבות בתקשורת בתקופה האחרונה. אני אפילו לא נכנס לתוכן שלהן, אבל אני רוצה לומר לך שעם ישראל חכם יותר מכל כותרת. הוא רואה מה שעשית בעשור האחרון, ומוקיר לך תודה".

אדלשטיין וליצמן בטקס החילופים (צילום: משרד הבריאות)אדלשטיין וליצמן בטקס החילופים (צילום: משרד הבריאות)

תגיות:משרד הבריאותיולי אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה