חדשות יהדות

במהלך השבת, כתוצאה מנגיף הקורונה: 2 אבידות כואבות לעולם התורה והחסד

קרבות קורונה נוספים: הרב משה אהרן ברוורמן זצ"ל בן ה-86, והרב רפאל אפרים שיינפלד בן ה-59

  • כ"ג אייר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

2 אבידות קשות ספג עם ישראל במהלך השבת, כאשר נלקחו לבית עולמם המשגיח הרב משה אהרן ברוורמן זצ"ל ואיש החסד הרב רפאל אפרים שיינפלד זצ"ל. השניים נפטרו לאחר שנדבקו לפני מספר שבועות בנגיף הקורונה.

הרב רפאל אפרים שיינפלד זצ"ל, נפטר בליל שבת כשהוא בן 59 בלבד. הרב זצ"ל היה איש חסד ברמ"ח אבריו ושס"ה גידיו, כל מכריו מעידים על אדם שלא החזיק מעצמו כלום ואת כל כולו נתן לאחרים, במשך שנים רבות הוא ניהל את הגמ"ח בבני ברק עם ציוד לבתי אבלים.

עיסוקו בחסד המשיך גם לכך שהוא התנדב בארגון זק"א תל אביב שם הוא היה ניכר היטב במידותיו האצילות ובמידת החסד המפעמת בקרבו.

לפני כחודש נדבק הרב זצ"ל בנגיף הקורונה ובשל כך הוא אושפז בבית החולים איכילוב כשהוא מורדם ומונשם מצבו הידרדר אט אט ורבים קרעו שערי שמים לרפואתו, אך בליל שבת, כאמור,  הוא השיב הוא את נשמתו ליוצרה, כשהוא מותיר אחריו 12 יתומים, כאשר 5 מהם עדיין לא נישאו.

מארגון זק"א תל אביב נמסר: "דווים ומדוכאים עד דכדוכה של נפש, על האסון הנורא שפקדנו בהילקח אחד מבני החבורה, מטובי ופארי מתנדבי הארגון, איש חסד של אמת, מאיר פנים לכל אדם, דמות מופת, עדין נפש ויקר רוח, אשר הקדיש חיו למען הזולת בעשיית חסד בגופו עם החיים ועם המתים, שלא על מנת לקבל פרס".

הרב משה אהרן ברוורמן זצ"ל, נפטר בבוקר יום השבת כשהוא בן 86. הרב, אחד מגדולי המשגיחים בדור, שימש בעבר כמשגיח בישיבת גרודנא באשדוד, שם היה מוסר שיחות מוסר לרוב כשהוא היה שומר על קשר אישי עם הבחורים כשדבר זה מוסיף להם הרבה בתורה וביראת שמים טהורה.

במשך שנים רבות הוא היה מוסר שיחות מוסר בהיכלי תורה רבים כששיחותיו הפכו לשם דבר בזכות דבריו העמוקים והנעימים, רבים היו מגיעים לזכות לשמוע אותו ולהתחזק מנועם אמריו. 

תגיות:קורונההרב משה אהרן ברוורמןהרב רפאל אפרים שיינפלד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה