חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 262, ביממה האחרונה אובחנו 13 חולים חדשים

מצבם של 61 חולים מוגדר קשה, ביניהם 51 מונשמים. מספר הנדבקים המאומתים מאז תחילת ההתפרצות עומד על 16,539, מתוכם החלימו 12,173. שר הבריאות המיועד, יולי אדלשטיין: "הגיע הזמן להשקיע יותר במערכת הבריאות של ישראל"

(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן היום (רביעי), כי במהלך הלילה נפטרו שני חולי קורונה נוספים. בכך עלה מספר הקורבנות שגבה הנגיף בישראל ל- 262.

על פי הנתונים, ביממה האחרונה אובחנו 13 חולי קורונה חדשים. מספר הנדבקים המאומתים מאז תחילת ההתפרצות עומד על 16,539. קצב ההדבקה ממשיך להשתפר, ועומד כעת על הכפלת מניין החולים בכל 39 ימים. 217 חולים הצטרפו לרשימת המחלימים, שמספרם הכולל עלה ל- 12,173.

במקביל, נמשכת הירידה במספרם של החולים הקשים. מתוך 4,104 החולים הפעילים, מצבם של 61 מוגדר קשה, ביניהם 51 מונשמים. מצבם של 46 חולים מוגדר בינוני.

מתוך החולים, 191 מאושפזים בבתי החולים, בעוד 3,913 שוהים בבתי מלון או נמצאים בטיפול ביתי. ביממה האחרונה בוצעו ברחבי הארץ 7,183 בדיקות לאבחון קורונה.

בתוך כך, שר הבריאות המיועד, יולי אדלשטיין, כתב הבוקר בפייסבוק: "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת. משבר הקורונה עצר את שגרת החיים, והבהיר לכולנו באופן חד-משמעי: הגיע הזמן להשקיע יותר במערכת הבריאות של ישראל. להשקיע יותר בבתי החולים, להשקיע יותר בציוד, ומעל הכל להשקיע יותר בצוותי הרפואה – למען כולנו, כי העיקר הבריאות".

אדלשטיין סיכם בדבריו את שבע שנות כהונתו כיו"ר הכנסת, והוסיף: "כעת, הגיע הזמן לאתגר הבא – בחרתי לקבל על עצמי את תפקיד שר הבריאות. מיד עם הקמת הממשלה, אני מצפה להתחיל את עבודתי למען כלל הציבור. יחד עם צוות המשרד ואנשי הרפואה המדהימים שלנו, שעושים בשגרה ובחירום את הכל למען בריאות הציבור – נשקיע יותר במערכת הבריאות שלנו, ואני משוכנע בכל ליבי שההשקעה הזאת תשתלם. אני מבקש להודות לראש הממשלה על האמון".

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה