חדשות בריאות

רוסיה: דובר הקרמלין נדבק בנגיף הקורונה

לאחר שראש ממשלת רוסיה ושרי ממשלה אובחנו כחולי קורונה, הודיע דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, כי נדבק בנגיף. 5 חולי קורונה נספו בשריפה שפרצה בבית חולים בסנט פטרסבורג, ככל הנראה כתוצאה מקצר חשמלי במכונת הנשמה

פסקוב (תמונה: שאטרסטוק)פסקוב (תמונה: שאטרסטוק)
אא

דובר הקרמלין ומזכיר העיתונות של נשיא רוסיה, דמיטרי פסקוב, הודיע היום (שלישי) כי נדבק בנגיף הקורונה. "כן, אני חולה. אני מקבל טיפול", צוטט הדובר בסוכנות הידיעות הרוסית טאס"ס. לדבריו, הפעם האחרונה בה נפגש באופן אישי עם הנשיא ולדימיר פוטין הייתה לפני יותר מחודש.

פסקוב מצטרף לראש ממשלת רוסיה, מיכאיל מישוסטין, ושרי ממשלה שנדבקו בנגיף. הנשיא ולדימיר פוטין הודיע אתמול על הקלות בסגר שהוטל על אזורים ברחבי המדינה, לאחר שלדבריו קצב ההדבקה של הנגיף נבלם.

בתוך כך, 5 חולי קורונה, שהיו מחוברים למכונות הנשמה, נספו בשריפה שפרצה בבית החולים סנט ג'ורג' בעיר סנט פטרסבורג, בו היו מאושפזים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום פינו 150 בני אדם מהמחלקה לטיפול נמרץ, והשתלטו על האש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות השריפה. בתקשורת הרוסית דווח, מפי מקור בשירותי החירום של רוסיה, כי ככל הנראה היא פרצה כתוצאה מקצר חשמלי במכונת הנשמה. בסוף השבוע, גרם קצר חשמלי במכונת הנשמה לשריפה בבית חולים במוסקבה. אישה אחת נספתה, ו- 295 חולים פונו מבית החולים.

על פי הנתונים הרשמיים שפורסמו ברוסיה, ביממה האחרונה אובחנו ברחבי המדינה 10,899 חולי קורונה חדשים. מספרם הכולל של הנדבקים הגיע ל- 232,243, מתוכם מתו 2,116. מספר הנדבקים ברחבי העולם הגיע ליותר מ- 4.2 מיליון, ומספר הקורבנות מתקרב ל- 290 אלף.

תגיות:רוסיהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה