חדשות בארץ

הכתב הוותיק התוודה: "אנחנו גורמים עוול לחרדים"

כתב חדשות 12, משה נוסבאום, התוודה בשידור חי כי גם הוא חוטא בחטא התיוג כאשר בדיווחיו על חשודים הוא מציין לא אחת כי הם חרדים: "בשורה התחתונה אנחנו גורמים עוול"

  • י"ב אייר התש"פ
נוסבאוםנוסבאום
אא

(קרדיט סרטון: חדשות 12)

כתב המשטרה הוותיק של חדשות 12, משה נוסבאום, הודה אמש (שלישי) בגילוי לב, כי הוא חוטא לא אחת בחטא התיוג כאשר בדיווחיו על חשודים הוא מציין את שיוכם המגזרי כ"חרדים".

"גם אני חוטא בחטא הזה, לא אחת ולא פעמיים, כאשר אני במהלך הדיווחים טורח לציין שמדובר ב- x שהוא חרדי, למרות שאין לזה שום רלוונטיות", אמר נוסבאום בשידור חי. "כשאני מנסה לאפיין מישהו – הכי קל לי לעשות את זה בדרך הזו, 'הוא חרדי'. אין לכך כל קשר, ובשורה התחתונה אנחנו גורמים עוול".

דבריו של נוסבאום נאמרו בעקבות דיווח, שהובא באתר "חרדים 10", על שוטרת שרשמה דוח על סך 250 שקלים לצעיר חרדי, תושב נתיבות, שרכב על אופניים חשמליים כשהוא ללא קסדה וללא מסכה, וציינה בדוח כי הוא ורוכב נוסף שנסע עמו מאחור חבשו כיפה.

"עצרתי את הנ"ל, וביקשתי ממנו להזדהות", כתבה השוטרת. "הנ"ל לא חובש מסכה כנדרש על פי החוק בשל מגפת הקורונה, על כן נרשם לו דוח זה. מאחר והוא ללא קסדה והרוכב שעמו ללא קסדה. לציין כי שניהם חובשי כיפה, ולבושים בחולצה לבנה".

"אותה שוטרת גרמה עוול מפורש לאותם צעירים", סיכם נוסבאום את וידויו המפתיע.

תגיות:משטרת ישראלמשה נוסבאום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה