חדשות בארץ

שמונה חודשים לאחר הפיגוע: בת נולדה למשפחת שנרב

לבני הזוג שנרב, ששכלו את בתם רנה הי"ד לפני שמונה חודשים בפיגוע במעיין דני, נולדה תינוקת. האב, הרב איתן שנרב, סיפר כי ההיריון התגלה במהלך השבעה על רנה: "הקדוש ברוך הוא מרפא אותנו"

בני הזוג שנרב וד"ר משה בצר (קרדיט צילום: דוברות שמיר אסף הרופא)בני הזוג שנרב וד"ר משה בצר (קרדיט צילום: דוברות שמיר אסף הרופא)
אא

שמונה חודשים לאחר ששכלו את בתם רנה הי"ד בפיגוע במעיין דני, סמוך ליישוב דולב שבחבל בבנימין, נולדה אמש (שלישי) תינוקת לרב איתן שנרב ולרעייתו שירה.

הלידה התבצעה במרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא, בליוויו של ד"ר משה בצר, מנהל מחלקת יולדות וחדר לידה. מטעם בני הזוג פורסמה לאחר מכן ההודעה הבאה: "כה אמר ה'. שמעתי את תפילתך, ראיתי את דמעתך, הנני רופא לך. בשמחה גדולה ובהודיה עצומה לה' יתברך, אנו שמחים לבשר על לידת בתנו. לא הנאצים ימ"ש ולא המחבלים הארורים ינצחו אותנו, אנו נמשיך לחיות עם אמונה גדולה ונביא חיים חדשים לעולם".

הרב שנרב אמר: "אנו מרגישים טוב, ומודים לקב"ה ולצוותים הרפואיים בבית החולים על הרגישות, המסירות והמקצועיות. הודות להם, הכל עבר בשלום". הוא הוסיף, כי "התינוקת חדשה באה לסמל חיים וניצחון על כוחות הרשע, שמנסים להשמיד אותנו בכל דור ודור. הסמליות של הלידה בין יום השואה ליום הזיכרון, כאשר שנינו הגענו מבית של ניצולי שואה, וחווינו את הטרור של המרצחים לפני שמונה חודשים, כאשר נרצחה בתנו היקרה רנה שנרב ז"ל במעיין דני".

בריאיון הבוקר לגלי צה"ל, סיפר האב המאושר כי ההיריון התגלה במהלך השבעה על רנה: "זה עזר מאוד להחלים, ברוך השם. זו הייתה רפואה למכה. הקדוש ברוך הוא מרפא אותנו".

"שאלו אותנו בחדר הלידה אם נקרא לה רנה. אמרנו: 'מה פתאום?'. רנה איתנו, אנחנו לא מרגישים שהיא לא איתנו. אומנם ברוח ולא בגוף, אבל המסר שלה – של חסד, של תורה – איתנו כל הזמן, ואני מקווה שיעבור גם לתינוקת הזאת".

אשתו של הרב שנרב, שירה, אמרה: "אנחנו מרגישים שהקדוש ברוך הוא שומע ומקבל את התפילות. הלידה היא ניצחון ענק מבחינתנו, ורק הוא יכל לעשות את זה. זו הדרך של הוספת חיים לעולם, בעיקר בתקופה זו – אחרי פסח, ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל. זו זכות גדולה ללדת בתקופה זו. נס".

דביר שנרב, אחיה של רנה שנפצע עם אביו בפיגוע במעיין, אמר ל- ynet כי המשפחה עדיין אינה מעכלת את לידת התינוקת: "זה מאוד מחזק שזה 'נופל' על יום הזיכרון לשואה ולגבורה, שהוא יום משמעותי למשפחתנו. רבים מקרוביהם של סבה וסבתה של אמי נרצחו בשואה. על כל לידה של נכדים או נינים הם נהגו לומר שזה הניצחון. כנראה שלא נזכה לעלות לקבר ביום הזיכרון. הקדוש ברוך הוא שלח לנו מתנה רגע לפני".

תגיות:פיגוערינה שנרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה