חדשות בריאות

מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל-4,695; נתניהו לא נדבק בנגיף

מספר חולי הקורונה בישראל עולה ל-4,695, בהם 66 מונשמים ו-79 המצב קשה. 4,349 מהחולים במצב קל ו-90 מהם במצב בינוני. לשכת ראש הממשלה: הבדיקות של נתניהו, משפחתו והצוות הקרוב יצאו תקינות

פינוי חולה קורונה בירושלים, היום (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)פינוי חולה קורונה בירושלים, היום (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

מספר חולי הקורונה בישראל עלה הערב (שני) ל-4,695, בהם 66 מונשמים ו-79 המצב קשה. 4,349 מהחולים במצב קל ו-90 מהם במצב בינוני. מספר המחלימים זינק גם הוא וניצב על 161.

במקביל, בדיקות הקורונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, משפחתו וצוותו, יצאו הערב תקינות. עם זאת, נתניהו יוסיף לשהות בבידוד עד להחלטת משרד הבריאות ורופאו האישי באשר למשך הבידוד. משרד הבריאות ורופאו האישי של ראש הממשלה יקבעו את יום סיום הבידוד.

נתניהו במסיבת העיתונאים מהבידוד, הערב (צילום: לע"מ)נתניהו במסיבת העיתונאים מהבידוד, הערב (צילום: לע"מ)

נתניהו נכנס בצהריים לבידוד לאחר שהיועצת שלו לענייני חרדים והכנסת, רבקה פאלוך, אובחנה כנשאית של נגיף הקורונה. הוא נכנס לבידוד מרצונו עוד לפני סיום החקירה האפידמיולוגית של מומחי משרד הבריאות, יחד עם בני משפחתו, ראש הסגל, אשר חיון, הדוברת שיר כהן והדובר הפוליטי נאור יחיא.

פאלוך, שעברה את הבדיקה בעקבות הידבקותו של בעלה בסוף השבוע, אוחנה כנשאית לאחר ששהתה בימים האחרונים בסביבתו של ראש הממשלה, יועציו וכמה מהשרים. הלילה, לאחר שנודע כי פאלוך נדבקה, נמסר מלשכת ראש הממשלה כי גורמי המקצוע במשרד הבריאות מבצעים חקירה אפידמיולוגית לעובדים בסביבת נתניהו ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות. לפי הלשכה, ההערכה הראשונית היא כי אין צורך שראש הממשלה ישהה בבידוד מכיוון שלא היה במגע קרוב עם החולה ולא קיים עמו פגישה. כמו כן, מבדיקה ראשונית עלה כי השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים.

פאלוךפאלוך

הערב, במהלך הצהרה שנשא ממעונו בירושלים, אמר נתניהו כי "למרות שהבדיקות הרפואיות בענייני עדיין לא הסתיימו, החלטתי להיכנס לבידוד מרצון כדי לתת דוגמא אישית". הוא הוסיף: "הצלם נמצא במרחק של שישה מטר, והאיפור והשיער עשיתי בעצמי. לכן זה נראה ככה".

"אני ממשיך לעבוד מהבית", אמר ראש הממשלה. "קיימתי שיחת וידאו עם הרמטכ"ל כוכבי וראש המל"ל כדי להרחיב הטיפול במשבר הקורונה באמצעות פיקוד העורף וצה"ל על יכולותיו הרבות. ראש המל"ל והרמטכ"ל אמורים להגיש לי תכניות מפורטות בעניין. במקביל, קיימתי דיון כלכלי. במלחמה בקורונה איננו חוסכים כל מאמץ. מלכתחילה אמרתי לכם שעדיף להחמיר מאשר להקל".

תגיות:נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה