חדשות בריאות

משרד הבריאות: מספר הנדבקים בקורונה עלה ל- 3,865

על פי הנתונים המעודכנים של משרד הבריאות, מניין חולי הקורונה המאומתים עלה ל- 3,865. מצבם של 66 חולים מוגדר קשה, מתוכם מונשמים כעת 54

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:30)

משרד הבריאות מסר הבוקר (ראשון), כי מספר הנדבקים המאומתים בנגיף הקורונה בישראל עלה ל- 3,865. מצבם של 66 חולים מוגדר קשה, מתוכם מונשמים כעת 54. מצבם של 82 חולים נוספים מוגדר בינוני, ו- 3,616 נמצאים במצב קל. 89 בני אדם החלימו באופן מלא מהנגיף.

עוד עולה מהנתונים, כי 500 מהחולים נמצאים בבתי חולים, 1,834 נמצאים בבידוד בית, ו- 525 שוהים בבתי מלון. 

מספר הנפטרים מסיבוכי נגיף הקורונה עלה ביום שישי ל- 12. בבית החולים וולפסון בחולון נפטר חולה כבן 80, שהיה מורדם ומונשם במשך מספר ימים, ומצבו הוגדר אנוש. בבית החולים סורוקה בבאר שבע נפטר אברהם ארושס, בן 93, שסבל ממחלות רקע מורכבות וקשות. הוא הובהל לבית החולים מבית האבות משען בו התגורר, בעקבות חום וקוצר נשימה, ובדיקה לאבחון קורונה אישרה כי נדבק בנגיף. מצבו הידרדר כעבור מספר שעות, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

בצהריים נמסר מבית החולים רמב"ם בחיפה על פטירתו של שאול פרחי, תושב העיר כבן 73, שאושפז לפני כ- 3 שבועות לאחר שחזר מטיול בטנריף. לפני מספר ימים חלה הידרדרות במצבו, והוא הונשם ונזקק לדיאליזה. רעייתו, בת 71, שהייתה עמו בטנריף, אובחנה אף היא כחולה ואושפזה בבית החולים שבוע לאחר מכן. מצבה מוגדר בינוני.

בשעות הבוקר נפטרה בבית החולים השרון דליה אדלסבורג, תושבת רמת גן בת 76. היא אובחנה כחולת קורונה, לאחר ששבה מטיול מאורגן במצרים.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה